اخبار سلامت

رقابت 58000 نفر در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، محمدمهدی نوروز شمسی; رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در روزهای 20 و 21 خرداد ماه 1403 گفت: از دی ماه سال گذشته مراحل ثبت نام در آزمون به پایان رسیده است. چندین بار تمدید شد.” بر این اساس تاکنون 58 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود. وی افزود: حدود 34 حوزه در مراکز استان ها برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است که تلاش شده این مناطق پراکندگی مناسبی داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی به برگزاری این آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و بیان کرد: داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 15 خردادماه تا صبح روز آزمون نسبت به دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام کنند. همچنین همزمان با دریافت کارت امکان اصلاح معدل های موجود در سایت وجود دارد.

نوروزی شمسی از اعلام نهایی نتایج آزمون در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد و افزود: به داوطلبان توصیه می کنم پس از اعلام کارت آزمون در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت اقدام کنند و مراقب محل آزمون باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تاخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع تحصیل پذیرفته شدگان از اول مهر ماه 1403 خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا