اخبار سلامت

حمله با چاقو به یک داروساز به علت عدم ارائه دارو بدون نسخه

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، دوازدهم فروردین ماه سال جاری، داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه داروی بدون نسخه به بیمار در حین ارائه خدمت و انجام وظیفه مورد حمله چاقو قرار گرفت. صورت و دستش زخمی شده بود.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در واکنش به ضرب و شتم این داروساز شیرازی با چاقو توسط فردی که قصد دریافت داروی بدون نسخه را داشت، این اقدام را محکوم کرد و خواستار رسیدگی دقیق به موضوع و اقدام جدی شد. و به دور از تسامح مراجع ذی صلاح با شخص اشتباه کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه داروسازان از خادمان حوزه سلامت هستند و در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان کشور از حلقه های درهم تنیده و موثر این راه مقدس هستند، اعلام کرد: انتظار و پیگیری را تا مراجع ذی صلاح داریم تا با جدیت و برخورد قانونی با این گونه موارد برخورد قاطع داشته باشند چرا که تکرار چنین حوادثی نباید به انگیزه و ایمنی داروسازان در ارائه خدمات به مردم آسیب برساند.

همچنین رئیس سازمان غذا و دارو، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خواستار رسیدگی به وضعیت داروساز مصدوم و پیگیری فوری موضوع تا حصول نتیجه قاطعانه شد. فرد مجرم دستگیر شد

پیگیری ها از شیراز حاکی از سطحی بودن جراحات، سلامتی دکتر داروساز است و وی از بیمارستان مرخص شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا