اخبار سلامت

وزیر بهداشت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث شکست توطئه دشمنان می شود

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور بیانیه ای خواستار مشارکت حداکثری و پرشور مردم و جامعه بزرگ سلامت در انتخابات 20 اسفند شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 20 اسفند، ضامن افزایش اقتدار و امنیت ملی، مبنای وحدت در جامعه، تجلی مردم سالاری دینی، زمینه ساز ارتقای توان کشور برای حل مشکلات و به قله های رشد و پیشرفت دست پیدا کنید و نقشه های شیطانی دشمنان را نابود کنید. ایران اسلامی است.

انتخابات آینه تمام نمای حق تعیین سرنوشت، آزمون مسئولیت پذیری و تعهد جمعی به آینده کشور و جلوه ای از حضور باشکوه مردم برای ساختن ایران مقتدر و عهد و پیمان با مقام معظم رهبری است. اهداف و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی.

مشارکت پرشور همراه با ایمان، آگاهی و بصیرت پای صندوق های رای یکی از مولفه های اصلی برگزاری انتخابات در نظام مردم سالار دینی ایران اسلامی است که همواره موجب تولید قدرت، عزت و اعتبار برای کشور شده است. به گونه ای که حضور و مشارکت مردم به عنوان یکی از افتخارات بزرگ ملی همواره به شکست دشمنان و شکست توطئه های آنان منجر شده است.

حضور پر شور ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی، جلوه ای نو و باشکوه از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور را به جهانیان ارائه خواهد کرد و خروج استکبار جهانی را رقم خواهد زد. از مواضع خصمانه خود در تشدید فشارها و اعمال تحریم و تهدید علیه نظام اسلامی. ضربه خواهد زد

حضور گسترده و شرکت در انتخابات نیز نماد وحدت ملی و اراده برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهدای جاوید انقلاب و دفاع مقدس است. ملت مؤمن و انقلابی ایران، انتخابات 20 اسفند را میدان آزمایشی جدی و تاریخی برای خود می‌دانند و با حضور آگاهانه و پرشور و انتخاب نمایندگانی شایسته، دانا، انقلابی، بصیر و دشمن دشمن، این انتخابات را به‌عنوان میدان آزمایشی جدی و تاریخی برای خود می‌دانند. سرمایه گرانبها برای آینده کشور و تحقق آرمان های نظام. رهبری اسلامی و حکیمانه انقلاب را متحول خواهد کرد.

رسالت نظام سلامت کشور به عنوان یک نهاد مردمی، تلاش مستمر و همه جانبه برای تحقق «عدالت در سلامت» و حرکت به سوی افق های بلند و چشم اندازهای مقتدرانه نظام و انقلاب اسلامی و از این رو تشکیل نهادی قوی، مجلسی کارآمد و گفتمان پسند. ایشان انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم برای رسیدن به این اهداف ارزشمند می دانند.

بر این اساس حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی آحاد جامعه بزرگ سلامت، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور همراه با سایر اقشار مردم در عرصه اسفندماه انتخابات یازدهم، نماد پایبندی و وفاداری به آرمان های انقلاب است. شمرده شده و با نشان دادن استحکام مضاعف پایه های مردم سالاری دینی در کشور، روزنه های طمع آمیز دشمنان را در توطئه علیه میهن عزیز اسلامی کور خواهد کرد.

امید است با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و رای به نمایندگانی توانمند، مسئولیت پذیر، چابک، شجاع و دارای روحیه جهادی و مردمی، مجلسی انقلابی، متعهد و متخصص و راهیان امنیت را تشکیل دهیم. ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایرانی قدرتمند و راهپیمایی تمدن ساز قدرتمندتر از گذشته.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا