Zafargandi: 2 ٪ از عامل حادثه برطرف شده است – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرگزاری مهر ، محمد رضا زافارگندی ، روز پنجشنبه 23 مارس ، در سومین کنگره بین المللی تحقیقات و درمان و درمان و مدیریت رفتارهای ترافیکی که در سالن کنفرانس بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود ، افزود: 5 ٪ از موتور سیکلت های ما باید توسط موتور سیکلت مورد استفاده قرار گیرند. سعی کرد آن را کاهش دهد.
وی گفت: “خوشبختانه ، ما در استفاده از کمربند ایمنی در سطح بهتری قرار داریم و اگر بتوانیم با همکاری و ارائه راه حل های مؤثر ، حداقل نیمی از موتورسواران را با کلاه ایمنی استفاده کنیم ، 5 ٪ از آسیب ها کاهش می یابد.”
وزیر بهداشت ، همچنین با اشاره به اسکن “نه تصادفی” ، افزود: “شخص عزیز و ارزشمند است و هدف اصلی این اسکن این است که اگر همه ما از تمام امکانات مؤثر ، ظرفیت ها و روش ها ، حتی آمار مرگ و آمار مرگ استفاده کنیم. مایه برای کاهش یک نفر در این وقایع ، گویی همه انسانها را نجات داده ایم.
ظفرگندی با اشاره به اقدامات برخی از کشورها برای کاهش تصادفات ، گفت: “در کشوری مانند سوئد ، استفاده از تحقیقات علمی و بررسی نتایج آن به دنبال صفر است و ما باید با همکاری همه سازمان ها و سازمانها ، از جمله مجالس و آژانس ها ، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را تدوین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از تصادفات جاده ای به دلیل خطای انسانی است و افزود: 5 ٪ از فاکتور تصادفی حل شده است و نیاز به تبلیغات و فرهنگ از طریق رسانه ها ، آموزش مردم و حتی کاهش زمان حمل و نقل صدمات به بیمارستان ها دارد.
وزیر بهداشت ، با اشاره به اینکه واکسینه شدن اتومبیل ها ، جاده ها و تصحیح تصادفات یک برنامه طولانی مدت است که باید برنامه ریزی شود و سعی در انجام آن داشته باشد ، گفت: “با توجه به زمان” تصادفی “، راه حل ها را می توان در زمان کم استفاده کرد ؛ در میان همکاری های جدی پلیس در تدوین جریمه ها و بازرسی های بیشتر جاده ها را می توان ذکر کرد.
ظفرگندی ادامه داد: “اگر ایمن سازی جاده وقت گیر باشد و به یک برنامه طولانی مدت نیاز داشته باشد ، اما شناسایی نقاط پرخاشگرانه و تصادفی می تواند 5 ٪ حادثه را کاهش دهد.”
به گفته وی ، در بعضی از کشورها ایستگاه هایی وجود دارد که رانندگانی که به دلیل الکل ، مواد مخدر و خواب آلودگی قادر به رانندگی نیستند جریمه و جریمه می شوند که این نیاز به همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی است.
وزیر بهداشت همچنین در مورد نقش مؤثر کادرهای درمانی و اضطراری در مراقبت از این حادثه صحبت کرد و پس از حادثه ، افزود که انتقال سریع مجروحان به بیمارستان ها بسیار مهم است و نیاز به توانمندسازی بیشتر وزارت بهداشت دارد. گویی که ما به تجربیات موفق جنگ نگاه می کنیم ، زندگی بسیاری از مجروحان با آوردن مراکز پزشکی به خط مقدم نجات یافت.
ظفرگندی در ادامه به استفاده از فن آوری های جدید و هوش مصنوعی برای کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت که استفاده از این فناوری ها می تواند تا 5 ٪ مؤثر باشد ، و همچنین ایجاد قوانین و پاسگاه های سخت برای نظارت بر رانندگان تا 5 ٪ ، طرح های ایمنی جاده 5 ٪ و کاهش امتیازات تصادف.
سرانجام ، با اشاره به ظهور آموزش و پرورش در پیوستن به این اسکنر برای آموزش و فرهنگ دانش آموزان ، گفت: “ما انتظار داریم با هم همکاری کنیم تا همدلی و همکاری را انجام دهیم ، گامی در جهت کاهش تلفات جاده ای ، بهداشت عمومی و جلوگیری از اثرات جبران ناپذیری.”