سلامت خانواده

6 ادویه مناسب برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو

به گزارش خبرآنلاین، مشکل چاقی و افزایش وزن یکی از رایج ترین مشکلات جامعه مدرن امروزی است.

سلامت نیوز در خبری نوشت: اگر بخواهیم به این مشکل در ساختار خانواده بپردازیم، اکثر گزارش ها و آمارها حاکی از بروز این مشکل در بین والدین است که مهم ترین دلیل افزایش وزن از میانسالی به بعد کاهش متابولیسم بدن در این بین چاقی در ناحیه شکم و پهلوها در نوع خود علاوه بر آسیب های ناشی از افزایش سطح کلسترول، چربی و قند و سایر مسائل حساس، جدای از ظاهر نامناسب، می تواند آسیب های جدی به ستون فقرات وارد کند. آسیب به دیسک کمر و پوشیدن کاسه زانو و بسیاری از مشکلات جسمی دیگر. هر یک از این مشکلات می تواند مستقیماً کل خانواده را تحت تأثیر قرار دهد. لذا در قالب مطالب متنوع و مستمر اطلاعاتی در این زمینه و راهکارهای بهبود از منابع معتبر بین المللی ارائه می کنیم.

همیشه از بین بردن چربی های شکم و پهلو بسیار سخت است و سوزاندن آنها با رژیم غذایی و ورزش سخت است. اما علاوه بر فعالیت بدنی و ورزش با 9 گیاه شناخته شده و پرمصرف می توانید در مدت زمان محدود شاهد کاهش چشمگیر چربی ها در این ناحیه باشید. برخی از گیاهان همیشه به دلیل خواص دارویی خود شناخته شده اند و می توانند وضعیت متابولیسم، متابولیسم و ​​هضم را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند و تجمع چربی را کاهش دهند. مصرف این گیاهان در زمان مناسب می تواند چربی شکم و پهلو را هدف قرار دهد.

زردچوبه
نصف قاشق چای خوری گل سرخ می تواند چربی های شکم و پهلو را آب کند!
زردچوبه سرشار از کورکومین یا دیفرولوئیل متان است که ماده موثره ادویه زردچوبه است و خاصیت ضدالتهابی دارد و یک آنتی اکسیدان قوی است. نصف قاشق چایخوری زردچوبه را به آب گرم یا شیر اضافه کنید و آن را صبح یا شب قبل از خواب بنوشید تا متابولیسم و ​​هضم شما فعال شود و منجر به چربی سوزی شود.

زنجبیل
گرما یا خاصیت ترموژنیک زنجبیل باعث چربی سوزی می شود!
زنجبیل به دلیل خاصیت گرمایشی اش شناخته شده است و باعث افزایش چربی سوزی می شود. زنجبیل تازه و رنده شده را به آب جوش یا چای اضافه کنید و اول صبح یا قبل از غذا بنوشید تا چربی شکم و پهلوها آب شود.

زنان
ظاهر زانیان شبیه زیره است اما طعم آن به آویشن نزدیکتر است. این گیاه هضم غذا را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد که باعث چربی سوزی و جلوگیری از تجمع چربی می شود. برای افزایش متابولیسم و ​​کاهش تجمع چربی، یک قاشق چای‌خوری دانه‌های زنیان را در آب بجوشانید و اول صبح ناشتا بنوشید.

دانه شنبلیله
شنبلیله نیز با بهبود وضعیت متابولیسم باعث چربی سوزی می شود!
دانه شنبلیله با افزایش متابولیسم بدن و سرکوب اشتها، چربی کمر و پهلوها را کاهش می دهد. یک قاشق چای خوری دانه شنبلیله را شب در آب خیس کنید و صبح ناشتا بنوشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

رازیانه
دانه های رازیانه از نفخ جلوگیری می کند و متابولیسم را بهبود می بخشد. برای بهبود متابولیسم و ​​کاهش چربی بدن، یک قاشق چایخوری دانه رازیانه را در آب خیس کنید و صبح آن را بنوشید.

زیره سبز
یک قاشق چای خوری زیره برای از بین بردن چربی شکم و پهلو کافی است!
دانه های زیره زنجیره چربی ها را می شکند و متابولیسم بدن را افزایش می دهند. یک قاشق چای خوری زیره را شب خیس کنید و صبح آن را بجوشانید و آب آن را ناشتا بنوشید.

دارچین
فقط نصف قاشق چای خوری دارچین می تواند به راحتی وزن را کاهش دهد!
دارچین سطح قند خون را تنظیم می کند و متابولیسم بدن را بهبود می بخشد. نصف قاشق چای خوری پودر دارچین را در آب گرم یا چای حل کرده و صبح یا قبل از غذا میل کنید تا اشتهای خود را کنترل کرده و وزن خود را کاهش دهید.

انجام دهید
دانه هل یک گیاه ادرار آور است که به متابولیسم کمک می کند و متابولیسم را بهبود می بخشد. هل را با چای دم کنید یا بعد از غذا بجوید تا متابولیسم را بهبود ببخشید و چربی بسوزانید.

فلفل سیاه
این ادویه گیاهی حاوی پیپرین است که باعث ایجاد طعم و بوی یکسان می شود که باعث افزایش قابل توجه متابولیسم چربی می شود. روی غذای خود فلفل سیاه بپاشید یا آن را با آب لیمو گرم مخلوط کنید و صبح آن را بنوشید تا چربی سوزی بیشتر شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا