اخبار سلامت

500 دستگاه آمبولانس جدید خریداری شد/توزیع ماهانه 50 آمبولانس

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، جعفر میعادفر; رئیس سازمان اورژانس کشور در حاشیه ساخت پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اختصاص دادیم که البته کافی نیست، گفت: : 500 دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته خریداری شد که 250 دستگاه آن وارداتی بود. و در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد: 50 دستگاه آمبولانس در سراسر کشور آماده توزیع است و در صورت تامین به موقع ارز مورد نیاز ماهانه 50 دستگاه آمبولانس در کشور تجهیز و آماده توزیع می شود. همچنین در زمینه توسعه اورژانس هوایی برنامه ما خرید خدمات از سازمان هایی است که بالگرد دارند. از سوی دیگر 300 پایگاه اتصال اضطراری در کشور وجود دارد که به دنبال تبدیل آنها به پایگاه های خصوصی هستیم.

همچنین میادفر در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به فعالیت 53 پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز این استان اشاره کرد. مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت خیز نیازمند حمایت این مجموعه برای راه اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همفکری برای رفع مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را مرتفع و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان میدان نفت و گاز کچساران را برطرف کرد. ارائه شده است.

لازم به ذکر است پایگاه اورژانس جاده ای شهرک صنعتی و پایگاه اتوبوس آمبولانس یاسوج در زمینی به مساحت 360 متر مربع و زیر بنای 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون تومان و پایگاه اورژانس جاده ای لیشتر گچساران در زمینی به مساحت 450 متر مربع و زیربنای 150 متر مربع. متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویار احمد در زمینی به مساحت 240 متر مربع و زیربنای 135 متر مربع با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا