اخبار سلامت

4 مدیر جدید در وزارت بهداشت منصوب شدند

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، علیرضا رئیسی; معاون درمان وزارت بهداشت در احکامی جداگانه، دکتر قباد مرادی را به عنوان رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر، دکتر مهدی زنگنه بایگی را به عنوان رئیس مرکز مدیریت شبکه، دکتر محمدرضا شالبافان را به عنوان رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر منصوب کرد. رئیس اداره سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد و دکتر زهرا قربانی. وی این معاونت را به عنوان رئیس دفتر سلامت دهان و دندان منصوب کرد.

متن این احکام به همراه خلاصه سوابق مدیران جدید معاونت بهداشت به شرح زیر است:

آقای دکتر قباد مرادی
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان

سلام
خدمت به مردم عزیز کشورمان فرصت و نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر» منصوب می‌شوید تا وظایف محوله را طبق مقررات قانونی و رهنمودهای شرعی به انجام برسانید. با توجه به اهمیت اجرای سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و لزوم مشارکت کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی، انتظار می رود در اجرای این مصوبه اهتمام لازم را به عمل آورید. وظایف محول شده امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

لازم به ذکر است قباد مرادی دارای مدرک دکتری تخصصی اپیدمیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دبیر انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران و مدیر گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و مشاور فنی مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر کشور بود.

متن حکم انتصاب سرپرست مرکز مدیریت شبکه به شرح زیر است:

سلام
خدمت به مردم عزیز کشورمان فرصت و نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت شبکه» منصوب می شوید تا وظایف محوله را با رعایت موازین قانونی و رهنمودهای شرعی انجام دهید. با توجه به اهمیت اجرای سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و لزوم مشارکت کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی، انتظار می رود در اجرای این مصوبه اهتمام لازم را به عمل آورید. وظایف محول شده امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

لازم به ذکر است زنگنه دارای مدرک دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار و نیکشهر از سوابق وی می باشد.

متن حکم انتصاب رئیس اداره سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد به شرح زیر است:

«آقای دکتر محمدرضا شالبافان
عضو هیئت علمی محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

سلام
خدمت به مردم عزیز کشورمان فرصت و نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به منظور انجام امور محوله با رعایت موازین قانونی به سمت «رئیس اداره سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد» منصوب می شوید. الزامات و رهنمودهای شرعی با توجه به اهمیت اجرای سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و لزوم مشارکت کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی، انتظار می رود در اجرای این مصوبه اهتمام لازم را به عمل آورید. وظایف محول شده امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

لازم به ذکر است شالبافان دارای مدرک دکترای پزشکی است و پیش از این دبیر کمیته سلامت روان و آسیب های اجتماعی پژوهشکده توسعه تحقیقات علوم پزشکی، رئیس کمیته روانپزشکان جوان و دستیاران انجمن علمی روانپزشکان ایران و دبیر انجمن علمی روانپزشکان ایران.

متن حکم انتصاب رئیس دفتر سلامت دهان و دندان به شرح زیر است:

مطب دکتر زهرا قربانی
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

سلام

خدمت به مردم عزیز کشورمان فرصت و نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزنده کمیساریای عالی، به موجب این حکم به منظور انجام امور محوله با رعایت موازین قانونی به سمت «رئیس دفتر بهداشت دهان و دندان» منصوب می شوید. رهنمودهای شرعی با توجه به اهمیت اجرای سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و لزوم مشارکت کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی، انتظار می رود در اجرای این مصوبه اهتمام لازم را به عمل آورید. وظایف محول شده امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

لازم به ذکر است قربانی دارای مدرک دکترای بهداشت دهان و دندان و دندانپزشکی اجتماعی است و از سوابق وی می توان به دانشیار پژوهشی پسا دکتری مرکز تحقیقات بهداشت دهان استرالیا، سرپرست متخصص گروه بهداشت دهان و دندان دانشکده دندانپزشکی اشاره کرد. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا