سلامت خانواده

2 ٪ شکایات از سازمان انتقال خون – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

حسین آقاجان زاده ، مدیر اجرایی دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و شکایات انتقال خون ، گفت: “در چهار ماه اول سال گذشته ، شکایات در این سیستم ذکر شده است که در چهار ماه امسال به 4 مورد رسیده است.”

معاون رئیس دفتر بازرسی اظهار داشت: بیشتر شکایات ثبت شده در سیستم کمتر از دو روز در حال پردازش است ، در حالی که تمام تماس های تلفنی دریافت شده از سراسر کشور و مطابق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون تا پایان روز و گاهی در زمان اهدای عضو در مرکز اهدای عضو دنبال می شوند.

شایان ذکر است که رویکرد دفتر بازرسی در دفتر مرکزی ستاد ، افزایش مشتری به سمت شکایات سیستم است که علاوه بر پاسخگویی مستند نیز می توانند مدیریت شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا