سلامت خانواده

15 پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو، محمدحسین سرمست ظهر امروز جمعه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: در آستانه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان، 15 پروژه بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و تجهیزاتی دانشگاه اهواز انجام شد. علوم پزشکی با اعتباری حدود هزار میلیارد تومان استفاده می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر، بخش های NICU نوزادان و سوختگی بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز، بخش های جراحی زنان، اورژانس زنان و کلینیک عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز، مرکز غربالگری سرطان اهواز است. شهر. ایذه ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخیخانه های بهداشت مویلها علیا رامشیرصالح داوود شوش م آلبینین (آ) و امام حسین (آ) و سوئیس ذیصلاح شهرستان کارون و تامین تجهیزات و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی در سطح شهرستانهای تابعه دانشگاه.

سرمست با بیان اینکه این پروژه ها نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات درمانی مردم استان خوزستان خواهد داشت، افزود: با افتتاح این پروژه ها شاهد افزایش 80 تخت بیمارستانی، توسعه تخصصی و فرعی خواهیم بود. خدمات تخصصی، تجهیز مراکز درمانی و ارتقای سطح بهداشت عمومی در مناطق مختلف استان خواهد بود.

به گزارش مهر، بیمارستان نوید بندر امام خمینی (ره) به مساحت 12 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 630 میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر احداث شده است.

بخش NICU نوزادان و سوختگی بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز با 30 تخت و اعتبار 230 میلیارد ریال احداث شده است.

بخش های جراحی و اورژانس بانوان بیمارستان علامه کرمی اهواز با 50 تخت و یک کلینیک عمومی بیمارستان به مساحت 290 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال احداث شده است.

مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه به مساحت 704 متر مربع و اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث شده است.

تجهیزات پزشکی با اعتبار یک هزار و 322 میلیارد ریال و تجهیزات و تجهیزات پشتیبانی با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال در سطح شهرستان های تابعه دانشگاه تامین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا