اخبار سلامت

15 مصدوم و یک فوتی در حوادث چهارشنبه سوری تهران تاکنون

محمداسماعیل توکلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، درباره حوادث چهارشنبه 1402 اظهار داشت: از اول تا پانزدهم اسفندماه امسال 15 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مجروح شدند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد. زندگی

وی افزود: 6 نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و 7 نفر نیز در محل حادثه مداوا شدند.

توکلی ادامه داد: در همین بازه زمانی در سال 1401 در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال 30 نفر مجروح شدند، چهار نفر فوت کردند، 11 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 15 نفر در محل حادثه مداوا شدند. بنابراین آمار مصدومان روز چهارشنبه در استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: کاهش 50 درصدی حوادث چهاربانسوری در سال 1402 نشان از اثربخشی برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی گسترده از خطرات این شب خطرناک دارد. با این حال اورژانس استان تهران از مردم استان تقاضا دارد برای پیشگیری از تصادف در چهاربانسوری نکات ایمنی را رعایت کنند.

اطلاع رسانی 3000 دانش آموز از حوادث چهارشنبه

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی در مدارس با هدف کاهش حوادث چهارشنبه سوری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت آموزش کودکان و نوجوانان در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال، اداره کل اورژانس آموزش و پرورش استان تهران اقدام به آموزش کرد. دوره های آموزشی در مدارس سراسر استان و از ابتدای اسفندماه بیش از 3000 دانش آموز در مدارس استان تهران در خصوص خطرات چهارشنبه آخر سال آموزش دیدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا