سلامت خانواده

116 کیلو تریاک در آستانه اشرفیه کشف شد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، سرهنگ علی احمدپور امروز هفتم خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال هاست مواد مخدر تهدیدی جدی برای جامعه بشری به ویژه نسل جوان بوده و مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جنایات و ناهنجاری هاست، اظهار کرد: این مواد مخدر به شدت آسیب می بینند. و آسیب های اجتماعی و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در همه زمینه ها به دو رکن اساسی امنیت و سلامت بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع مواد مخدر در استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات ظریف و پشتیبانی اطلاعاتی از سربازان. جمنان امام زمان (عج)، حقیقت ماجرا برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهرستان آستانه اشرفیه شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اعزام ماموران اداره عملیات ویژه به مخفیگاه این فرد و کشف 116 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این محل خبر داد و گفت: 41 ساله متهم قدیمی به همراه همدست 49 ساله اش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان از خانواده ها خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را برای ریشه کنی اعتیاد که موجب نابودی جوانان و نوجوانان می شود به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا