۲ موضوع در زمینه درمانی که به بیماران آسیب می رساند – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرگزاری Mehr به نقل از وبدا ، سید سیدجاد رازاوی این دستورالعمل را به دانشگاه های پزشکی در سراسر کشور صادر کرده است و گفته است: پس از دستورالعمل های نظارتی مکرر در مورد حقوق گیرندگان و ارائه دهنده خدمات تشخیصی و پزشکی ، گزارش های مختلف شکایات و نارضایتی از شکایات عمومی و شکایات و شکایات عمومی و نارضایتی. و پزشکی و وابسته است.
مهمترین محورهای نارضایتی بیماران ضروری است ، کلیه موسسات پزشکی عمومی و غیر دولتی ، مطب پزشکان و دندانپزشکان و دفاتر کار باید مشاهده شود.
2- ممنوعیت مراجعه به بیماران و همراهان در خارج از بیمارستان ها برای خرید تجهیزات پزشکی و پزشکی
ممنوعیت تحمیل هزینه های خارج از لایحه به بیماران با پرداخت شرکت های تجهیزات پزشکی
2- ممنوعیت هرگونه وجوه در خارج از صندوق و صورتحساب بیمارستان و به دست آوردن وجوه غیرمجاز مانند پیش پرداخت ، تهیه تجهیزات پزشکی ، قرارداد غیر پیمانکاری با بیمه و …
2. اطلاع از قرارداد با بیمه اساسی و تکمیلی و تهیه تعرفه برای خدمات تشخیصی و پزشکی به طور شفاف و در معرض بیماران (نصب محل اقامت و هزینه های هتل بر اساس میزان اعتباربخشی ، تعرفه های کلینیک سرپایی ، تعرفه خدمات پاراکلینیک و مسئولیت پذیری صریح در زمان پذیرش)
1- نیاز به کارت خوان در دفاتر و دفاتر به نام صاحب مجوز و عدم اجبار بیماران برای پرداخت یک بازدید کننده یا خدمات به صورت نقدی ، کارت کارت و …
2- ممنوعیت دریافت همزمان بازدید از مطب و دفاتر به همراه برخی از کدهای کتاب با ارزش نسبی خدمات درمانی مانند اصول مراقبت های بهداشتی ، آموزش بیمار ، پیشگیری از دخانیات و پیشگیری از الکل و خدمات به نام پالس اکسیمتر ، گلوکرمی ، هزینه تشکیل پرونده در دفتر و غیره.
ممنوعیت مراجعه به بیماران در ازای پرداخت غیرمجاز یا پرداخت به سایر موسسات پزشکی و پاراکلینیک تحت هر عنوان برای جذب بیماران.
در همین راستا ، لازم است این دستورالعمل را به کلیه ذینفعان تحت پوشش دانشگاه / دانشکده سفارش داده و بر اجرای صحیح آن تأکید کرده و مجرمان اجرای قانون و تقدیس را انجام دهد.