سلامت خانواده

یک مسافر 165 بسته مواد مخدر را بلعید!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، گروهبان حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن یگان های حفاظتی و انتظامی فراجا گفت: کارشناسان اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در خصوص موارد مشکوک. تردد مسافری با سابقه در مسیر ریلی یزد – تهران و احتمال حمل مواد مخدر توسط وی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اعلام این خبر به کارکنان پلیس راه آهن مسیر راه آهن، اقدامات پلیسی برای کنترل مسافران خروجی از قطار یزد انجام و این متهم شناسایی و دستگیر می شود.

وی افزود: پس از انتقال متهم به واحد پلیس، در بررسی های انجام شده پس از عکس برداری توسط دستگاه اسکنر بدن مشخص شد که از داخل بدن وی بسته های لباس فرم مشکوک به مواد مخدر کشف شد.

سردار ملکی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم تحت نظر قرار گرفت و طی 11 مرحله از فرد مذکور 165 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک کیلو و 700 گرم کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و با دستور مقام قضائی متهم به همراه متهم در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران قرار گرفت. با مواد کشف شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا