سلامت خانواده

یک صبحانه خوشمزه که باعث کاهش وزن می شود

به گزارش آنلاین از سلامت نیوز، صبحانه وعده غذایی بسیار مهمی است که با انتخاب یک صبحانه مناسب به سلامت جسمی و کاهش وزن شما کمک می کند.

تا به حال همه ما در مورد اهمیت صبحانه زیاد شنیده ایم و می دانیم که صبحانه مهمترین وعده غذایی است. تحقیقات نشان داده است که سوخت رسانی به بدن قبل از خروج از خانه می تواند به عملکرد بهتر در طول روز کمک کند و در برخی موارد حتی به کاهش وزن کمک کند.

اما مراقب باشید، صبحانه انتخابی شما ممکن است شما را چاق کند. خوردن شکلات یا کیک پر از شکر می تواند دور کمر شما را افزایش دهد.

دکتر جنیفر استاگ جو دوسر یا بلغور جو دوسر را برای صبحانه توصیه می کند. یک کاسه جو حاوی مقدار زیادی پروتئین و فیبر سالم است و بافت این ماده غذایی به گونه ای است که باید کاملا جویده شود و به همین دلیل به آرام غذا خوردن کمک می کند.

هنگامی که بدن این کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل می کند، متابولیسم بدن با ظرفیت کامل انجام می شود و کالری نیز در این فرآیند سوزانده می شود. این فرآیند به کاهش وزن کمک زیادی می کند.

اینها همه مزایای بلغور جو دوسر نیست. دکتر Stegg می گوید: افرادی که کربوهیدرات های خوبی مانند جو می خورند انرژی بیشتری دارند، قند کمتری مصرف می کنند، در کاهش وزن موفق تر هستند و حتی حرکات روده منظم تری دارند.

مقداری جو دو سر غیر اشباع و سالم را با مقداری میوه یا آجیل تازه مخلوط کنید. این یک صبحانه سالم و فوق العاده است.

۲۳۳۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا