سلامت خانواده

یک شرکت هواپیمایی به یکی از برندهای برتر در ترکیه تبدیل شد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، ترکیش ایرلاینز برای هفتمین سال متوالی در سال 2024 با ارزش 1.985 میلیارد دلار به عنوان با ارزش ترین برند ترکیه در رتبه بندی قرار گرفت. البته ارزش برند حامل پرچم ملی ترکیه از 2 میلیارد دلار در سال 2023 اندکی کاهش یافته است.

دو شرکت بزرگ لوازم خانگی ترکیه به ترتیب با ارزش 1.265 میلیارد دلار و 917 میلیون دلار از این ایرلاین پیروی کردند. یک خودروساز (816 میلیون دلار)، یک وام دهنده دولتی (665 میلیون دلار)، یک وام دهنده خصوصی (596 میلیون دلار) و یک خرده فروش (542 میلیون دلار) دنبال می‌شوند.

احمد بولات، رئیس خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز در بیانیه‌ای جداگانه درباره نتایج گفت: حفظ رتبه یک در میان با ارزش‌ترین برندها در رتبه‌بندی امسال “کل خانواده ترکیش ایرلاینز را برای موفقیت بیشتر تشویق می‌کند.” ما به افزایش سهام خود در ترکیه، اقتصاد، اشتغال و تمام بخش هایی که در آنها سهامدار هستیم ادامه خواهیم داد.

با محاسبه ارزش مالی برندها برای بیش از 20 سال، Brand Finance اکنون هر سال 5000 برند را ارزیابی می کند.

ترکیش ایرلاینز که در سال 1933 با ناوگانی متشکل از 5 فروند هواپیما تأسیس شد، در حال حاضر دارای ناوگانی متشکل از 456 فروند هواپیما (مسافری و باری) است که به 346 مقصد در سراسر جهان از جمله 293 مقصد بین المللی و 53 هواپیمای داخلی پرواز می کند. پرواز می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا