سلامت خانواده

یافتن مردی با سه آلت تناسلی / پزشکان انگلیسی چه می گویند؟

به طور شگفت انگیزی، این مرد ممکن است هرگز از آناتومی منحصر به فرد خود اطلاع نداشته باشد، زیرا این کشف تنها پس از مرگ او انجام شد و جسد او برای تحقیقات علمی اهدا شد.

یورونیوز در گزارشی نوشت: داشتن 3 آلت تناسلی به «تریفالیا» معروف است. برای اولین بار در بین انسان ها، چهار سال پیش چنین وضعیتی در پسری سه ماهه در عراق ثبت شد.

فرد بریتانیایی دومین مورد ثبت شده از سه گانه و اولین مورد در یک مرد بالغ است. این مرد سفیدپوست که در زمان مرگ 78 سال سن داشت، قدی حدود 1.80 و هیکلی متوسط ​​به درشت داشت.

به گفته پزشکان، اندام تناسلی خارجی او کاملا طبیعی به نظر می رسید. با این حال، هنگامی که محققان بدن او را تشریح کردند، متوجه شدند که او دو آلت تناسلی مخفی دیگر دارد.

بررسی های بیشتر نشان داد که مجرای ادرار او از هر دو ناحیه تناسلی اولیه و ثانویه عبور کرده است. اگرچه آلت تناسلی دوم او کوچکتر از آلت تناسلی اول بود، اما هنوز دارای سه بافت اصلی آلت تناسلی بود، یعنی جسم غار، جسم اسفنجی و کلاه.

آلت تناسلی مرد سوم که درست در پشت آلت تناسلی دوم قرار دارد، فاقد اتصال به مجرای ادرار با جسم اسفنجی بود. پزشکان می گویند آلت اصلی این مرد حدود 7.6 سانتی متر و آلت ثانویه و سوم او حدود 3.8 سانتی متر طول داشته است. به طور کلی، فردی که با اندام های اضافی زنده می ماند، بی سابقه نیست. با این حال، تا کنون، در اکثر موارد، پزشکان تنها یک عضو ثانویه مشابه را مشاهده کرده اند.

نحوه قرار دادن سه اندام تناسلی در بدن انسان با اعداد 6، 10 و 18 بوکانان و همکاران / مجله گزارشات پزشکی پزشکی

آلت تناسلی از بافتی به نام توبرکل یا برجستگی تناسلی ایجاد می شود که برآمدگی بافتی در ابتدای تشکیل آلت تناسلی انسان در طول دوره جنینی است.

محققان بر این باورند که آلت تناسلی متعدد معمولاً به دلیل جهش‌های ژنتیکی در اوایل رشد جنین ایجاد می‌شود و جهش‌های ژنتیکی مرد ممکن است باعث شده برجستگی‌های تناسلی او سه برابر شود.

به دلیل قوانین اهدای بدن در بریتانیا، محققان نمی توانند به هویت یا سابقه پزشکی مرد دسترسی داشته باشند. با این حال، آنها در مورد تأثیر داشتن آلت تناسلی اضافی بر زندگی او حدس می زنند.

برای مثال، در غیاب چیز خارجی، مطمئناً این امکان وجود دارد که مرد و شرکای عاشقانه اش زندگی جنسی عادی داشته باشند بدون اینکه شک کنند چیزی اشتباه است.

در عین حال، از نظر پزشکی، داشتن چند دستگاه تناسلی اغلب می‌تواند باعث مشکلات سلامتی مانند انسداد ادرار یا اختلال نعوظ شود. همچنین ممکن است در حین رابطه جنسی، آلت تناسلی اضافی او در صورتی که توانایی نعوظ داشته باشد، باعث درد در بدن او شده باشد.

نتایج مطالعات جدید در نشریه علمی “Journal of Medical Case Reports” منتشر شده است.

۴۷۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا