سلامت خانواده

گرم شدن در راه است

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در نیمه غربی و شمالی و خیزش گرد و خاک در جنوب استان خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا دوشنبه (5 تا 7 خردادماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان در در ساعات عصر و شب بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد تگرگ و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید تا بسیار شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

برای سه شنبه و چهارشنبه (7 و 8 خرداد) آسمان صاف تا نیمه ابری و در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده افزایش نسبی بیشینه دما در استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 32 درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (15 خرداد) نیمه ابری تا نیمه ابری، در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای 19 و حداکثر 30 درجه سانتیگراد و وزش باد شدید پیش بینی می شود. روز دوشنبه (7 ژوئن) صاف تا نیمه ابری. در برخی ساعات وزش باد افزایش می یابد، در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا