سلامت خانواده

گردهمایی متخصصان پزشکی ایران در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاده زارعی دبیر اجرایی اولین کنگره ملی طب ایرانی گفت: این کنگره با محوریت پزشکی مبتنی بر سبک زندگی: طب پیشگیرانه و فرد محور، غذا، تغذیه، غذا، دارو و آشپزی پزشکی برگزار می شود. ، فرآورده های سنتی، گیاهی و طبیعی، تکنیک های دستی، هوش مصنوعی و توسعه طب ایرانی، طب سیستمی و طب تلفیقی برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری اولین کنگره طب ایرانی گرد هم آوردن متخصصان و صاحب نظران این حوزه و تبادل نظر و تجربیات در زمینه های مختلف طب ایرانی، ارتقای دانش و آگاهی در زمینه های مختلف طب سنتی و ارائه راهکارهاست. مبتنی بر دانش روز و همسو با علم روز. در درمان بیماری ها، ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم.

زارعی بیان کرد: این کنگره با تبادل نظر و همکاری با نخبگان و متخصصان حوزه بهداشت و درمان و توسعه منطقی و صحیح تلاش می کند تا به ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی مبتنی بر طب سنتی در کشور کمک کند. این حوزه، ظرفیت های داخلی و فعالیت در خارج از کشور است. حضور فعال اساتید و صاحب نظران برجسته در این کنگره فرصت مغتنمی برای بهره مندی است گرفتن یکی از آموزش های طب ایرانی در کنار طب رایج و استفاده از آموزش های مجرب و مبتنی بر شواهد در این زمینه است.

وی ادامه داد: همچنین این کنگره دارای 15 امتیاز بازآموزی برای متخصصان طب سنتی، پزشکان عمومی و داروسازان و سایر رشته های علوم پزشکی است.

همچنین دبیر علمی اولین کنگره علمی طب ایرانی گفت: مهمترین ظرفیت طب ایرانی تاثیری است که طب ایرانی می تواند در سبک زندگی و اصلاح سبک زندگی در پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سطح سلامتی داشته باشد. جامعه مردم

حسین رضایی زاده افزود: در خصوص اولین کنگره ملی طب ایرانی باید گفت که این کنگره به همت انجمن طب سنتی ایران و با حمایت دفتر طب و تغذیه ایرانی وزارت بهداشت و گروه ها برگزار می شود. و دانشگاه های طب ایرانی و داروسازان طب ایرانی و تاریخ پزشکی برای اولین بار. در کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از نقش های اولیه ای که از انجمن های علمی انتظار داریم برگزاری کنگره و همایش و تبادل نظر است. سلام که به ارتقای سطح علمی مخاطبان و شرکت کنندگان و اعضای انجمن کمک می کند

رضایی زاده با اشاره به اینکه هیات مدیره انجمن علمی طب سنتی مدت ها پیگیر این کنگره بود، ادامه داد: با تشکیل کمیته علمی، مقرر شد این کنگره برای اولین بار در کشور برگزار شود. فرصتی برای بحث و تبادل نظر علمی و تبادل دانش و افکار فراهم می کند. در حوزه طب ایرانی باید داروسازی سنتی و تاریخ پزشکی برای متخصصان طب ایرانی فراهم شود و زمینه و فرصت گفتگو با سایر گروه های علمی فراهم شود.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که طب ایرانی به عنوان یک مکتب پزشکی دارای دیدگاه ها، تعاریف و اصطلاحات خاصی است آه تو با آن زبان و اصطلاحات، به شرطی که در جای خود و در جای خود درست استفاده شود، می تواند بسیار مؤثر باشد، زیرا با ادبیات خاص خود به انسان، طبیعت، بیماری و مقوله سلامت نگاه می کند، اما اینطور نیست. معنای آن. که نمی تواند با طب فعلی و طب مدرن همخوانی داشته باشد. به عبارت دیگر وجود متخصصین طب سنتی و طب سنتی که همگی پزشک و داروساز هستند و زبان علمی روز دنیا را می دانند، ابزار تشخیص، درمان، پیشگیری و توسعه و روش های علمی را می شناسند، با دانشگاه آشنا هستند. و ادبیات آکادمیک و در همین زمینه تحصیل کردند. تازه ترین آنها در کنگره ها و کنفرانس های با کیفیت از ابزار و دانش مدرن استفاده و مطالعه می کنند آی تی و در واقع فرصتی برای ایجاد گفتمان علمی بین طب ایرانی و طب نوین با هدف هم افزایی و با هدف نقد و پالایش حق از باطل وجود دارد. آن را بفشارید از ناصره با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران. هدف این است که درمان هایی را که ساحل تراست در اختیار مردم قرار داده است قرار دهیم

دبیر علمی کنگره طب ایرانی تاکید کرد: شاید مهمترین ظرفیت طب ایرانی تاثیری است که طب ایرانی می تواند در سبک زندگی و اصلاح سبک زندگی در پیشگیری از بیماری ها و در ارتقای سطح سلامت جامعه مردم داشته باشد. در واقع این موضوع ظرفیت بسیار بالایی دارد که به دلیل تطابق طب ایرانی با فرهنگ روزمره مردم از ظرفیت بالایی برخوردار است، در واقع این دارو فرصت خوبی را برای نظام سلامت ما بازی می کند. از این رو در این کنگره به منظور ادغام خدمات و آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت سعی داریم زمینه های گفت و گوی علمی را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: بنابراین در این کنگره این فرصت را برای حضور، همراهی، سخنرانی و ارائه نظرات و تجربیات متخصصان طب سنتی و دارویی و طب ایرانی برای تمامی رشته های طب نوین فراهم کرده ایم. م حالا با نکات مختلف مربوط به بازآموزی. اما تمامی گرایش های رشته پزشکی امکان و فرصت شرکت در این کنگره را دارند و تمامی متخصصان طب ایرانی و داروسازی سنتی نیز حضور پر رنگی خواهند داشت تا دانش خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در فصل اول سال و در اولین کنگره علمی با بار فراوان برای پژو ترد سلام بیشتر به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی خود باز می گردند و امیدواریم پس از این پایه گذاری، شاهد تداوم این کنگره ها در سال های آینده باشیم تا این فرصت را هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی برای کشور و گسترش پزشکی و پزشکی ایرانی توسعه دهیم. جدایش، جدایی آن را بفشارید از ناصره و ترویج باورهای درست و آگاهی بخشی نسبت به باورهای نادرستی که به نام های مختلف ترویج می شود زمینه را برای اصلاح سبک زندگی و اصلاح جامعه فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا