گردش مالی طولانی مدت برای بیماران معنی ندارد – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرگزاری مهر ، ششمین جلسه مدیر اجرایی پزشکی خانواده و سیستم ارجاع با مشارکت رئیس جمهور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتتی با تمرکز بر اجرای اولویت های اصلی این برنامه برگزار شد.
محمد اسماعیل محرک وی در جلسه اجرایی پزشک خانواده و سیستم ارجاع ، وی خواستار ادامه اجرای برنامه ها و برنامه های سیستم ارجاع و پزشک خانواده شد.
تنظیم بدهی ، توجه به منابع مالی ، تقویت انگیزه و اصلاح ساختار منابع انسانی از جمله موضوعاتی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتتی بر لزوم توجه به آن تأکید کرد.
محرک وی ادامه داد: با بیان اینکه برنامه های پزشک خانواده و سیستم ارجاع با حساسیت ویژه اجرا می شوند ، وی ادامه داد: در اجرای برنامه های پزشک خانواده و سیستم ارجاع ، مشکلات شهرها و مناطق شهرستان باید بیشتر نگران باشد.
وی تأکید کرد: “ما باید از مراجعه به بیماران در خارج از سیستم خودداری کنیم و در دستور کار اصلاح پرداخت کنیم.”
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشی ادامه داد: “ما باید تخصص پزشک را در مسیر ارجاع در نظر بگیریم و قرار ملاقات ها در مرحله بعدی خواهد بود.”
محرک وی تأکید کرد: مشارکت برای بیماران در دراز مدت برای بیماران معنی ندارد ، باید با اصلاح فرایندهای خاص تا یک هفته باشد.
وی گفت: اصلاح شاخص ها و برخی از ساختارهای موجود در سیستم سیستم ارجاع و پزشک خانواده ضروری است ، و افزود: گزارش دادن به مقامات بالادست برای تسهیل و ترویج خدمات بهداشتی و درمانی ضروری است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشی خاطرنشان کرد: سیستم های طراحی و طراحی سیستم ها در سیستم ارجاع و پزشک خانواده باید تسهیل شوند: هر کاربر باید بتواند به راحتی از سیستم استفاده کند.
محرک وی خاطرنشان کرد: مسیر اجرای سیستم ارجاع و پزشک خانواده باید ادامه یابد و فعالیت ها باید انجام شود.
اجرای برنامه های آموزش مجازی کوتاه و بلند مدت با هدف تقویت دانش کمیته های مراجعه کننده فعال و پزشک خانواده ، از جمله موارد دیگر که توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشی تأکید شده است.
سعید هاشمی نیزاری ، معاون مدیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشی ، همچنین اظهار داشت که اجرای برنامه ها و مراجعه های پزشکان خانواده در دستور کار قرار دارد و می گوید: اجرای برنامه های ارجاع شهری ، ضمن معرفی یکی از شهرها با جمعیت بیش از 6000 نفر ، در این همگام است.
وی خواستار گسترش و گسترش خدمات پزشک خانواده و سیستم ارجاع شد.
معاون مدیر بهداشت دانشگاه گفت: ایجاد یک فرآیند تسهیل شده برای اجرای فرآیندها مهم است و گفت که منابع ، به ویژه منابع پزشکی ، باید متناسب با نیازها توزیع شوند.
جمشید سلمزاده ، معاون مدیر غذا و پزشکی در دانشگاه ، همچنین خاطرنشان کرد: باید خدمات دولتی با کیفیت بالا ارائه شود: هزینه باید با حداکثر کارآیی و اثربخشی در نظر گرفته شود.
کاظم شاهزاده فاضلی ، عضو کمیته پزشکی و ارجاع خانواده ، همچنین با تأکید بر نیاز به برگزاری منظم و مداوم جلسات اعضای سیستم ارجاع ، به تأیید جلسه پنجم کارمندان اشاره کرد.
وی مواردی از توزیع منابع انسانی به مجری برنامه پزشکی خانواده و سیستم ارجاع را بر اساس جمعیت بیمه روستایی مطرح کرد.
رجاب زیننوند ، مدیر شبکه بهداشتی پاکدشت ، همچنین به چالش های گزارش شده ، بررسی و تسهیل شرایط در مراکز تحت پوشش اشاره کرد.
مگس باند Kermani ، مدیر شبکه بهداشت Damavand ، همچنین خواستار ارتقاء برنامه های نرم افزاری شد.
وی تأکید کرد: هر ارجاع باید به نوبه خود پایان یابد.
محمدینیا ، رئیس کمیته نظارت و نظارت پزشکی دفتر مرکزی اجرایی پزشکی خانواده ، همچنین در این جلسه گفت: “روند منابع از سطح یک تا دو به درستی و به درستی اجرا می شود.
وی همچنین گزارشی از عملکرد مراکز اجرایی برنامه پزشکی خانواده ارائه داد و افزود: “این بررسی توسط مراکز بیمه روستایی و شهرهای زیر 6000 نفر در ماه سپتامبر انجام شده است.”
شاهین سلام نماینده کمیته آموزش دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی و گردش کار کار برنامه های پزشکی خانواده سیستم ارجاع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد: هدف اصلی این برنامه ارائه خدمات با کیفیت تر و هزینه تر برای مردم است.
نماینده دفتر مرکزی کمیته فناوری اطلاعات همچنین خواستار دیدار با نماینده کمیته فناوری اطلاعات با هدف بررسی روند در سیستم یکپارچه شد.
به گفته گروه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتتی ، نمایندگان زمینه های آموزش ، درمان ، فناوری اطلاعات ، اطلاعات ، آموزش ، ارتباطات ، بیمه و سایر کمیته های پزشکی پزشکی خانواده و سیستم ارجاع دانشگاه در آن حضور داشتند.
هدف از حل مشکلات سیستم ارجاع ، برنامه ریزی با هدف برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت ، ارزیابی نیازها و بازخورد ، بررسی نقشه برنامه ارجاع ، بررسی آمار برنامه ، اصلاح توزیع خدمات درمانی ، درصد بازدید شده و پردازش فرایند و سازماندهی روند.