اخبار سلامت

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور “کارت هوشمند بیمه سلامت”

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، اخیرا شاهد بودیم که عده ای در تماس با شهروندان خود را نماینده یک شرکت بیمه معرفی می کنند و مدعی صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت» و اعلام شماره حساب می شوند و تلاش می کنند. برای دریافت پول از مردم این کارت را صادر می کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می توانند در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی از مزایا و تخفیف بهره مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم این موضوع را از بیمه سلامت پیگیری کرد و مرکز اطلاع رسانی و مشتریان سازمان بیمه سلامت در اطلاعیه ای به تسنیم اعلام کرد: برخی شرکت های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان شرکت بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان است در حالی که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت ها ندارد و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه سلامت در کشور هرگز از تماس تلفنی برای بیمه و ارائه خدمات دیگر استفاده نمی کند. خدمات به مردم، پس این به منظور کسب سود است و کلاهبرداری صورت می گیرد.»

در این اطلاعیه تاکید شده است که «شهروندان جهت اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانی ihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا