سلامت خانواده

کد مورس و کارت های ترکیبی روزانه امروز، 17 ژوئن

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازی کریپتو همستر کمبت در تلگرام اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این بازی به کاربران اجازه می دهد تا تنها با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش دستگاه خود، سکه های مجازی به دست آورند. با توجه به موفقیت و رشد چشمگیر برخی از بازی های تلگرامی مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده از جمله NatCoin، شاهد موجی از بازی های مشابه هستیم که هر کدام نوید ایردراپ های احتمالی را به کاربران می دهند.

مهم: آینده همستر مبارزه واقعاً روشن نیست و هیچ تضمینی وجود ندارد که به پول واقعی تبدیل شود. بنابراین این معرفی را تایید زومیت برای درآمد زایی تلقی نکنید. ما فقط بازی همستر را معرفی می کنیم و قول های آن را تکرار می کنیم.

توجه داشته باشید که اگرچه NatCoin در نهایت امکان تبدیل سکه های مجازی به پول واقعی را با قرار گرفتن در صرافی ها فراهم کرد، اما همچنان فاقد کاغذ سفید است و نقشه راه یا اپلیکیشنی برای آن تعریف نشده است. پروژه ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان دیگر با استناد به شواهد متعدد بیان کرده اند به احتمال زیاد هرگز به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

روزانه یک میلیون سکه در همستر کمبت با کد مورس دریافت کنید

بازی Hamster Combat نیز در تاریخ 5 ژوئن (16 ژوئن) کد مورس را به ویژگی های خود اضافه کرده است، به این معنی که هر روز می توانید با وارد کردن یک کد مورس ویژه در بازی، یک میلیون سکه دریافت کنید. البته نحوه وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می پردازیم:

فعال سازی کد مورس روزانه همستر کمبت

ابتدا در صفحه اصلی بازی روی قسمت Earn per tap در گوشه سمت راست بالا سه بار ضربه بزنید.

با این کار، پس زمینه نماد همستر شما قرمز می شود و کادر Daily Cipher زیر نشانگر درآمد شما ظاهر می شود که یک میلیون سکه در جلوی آن قرار دارد. اکنون برای وارد کردن کد آماده هستید.

ورودی کد مورس در بازی Hamster Combat

کدهای مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می شوند. لمس طولانی برای وارد کردن خط تیره کد مورس (-) و شیر معمولی برای نقطه (.).

اولین کد مورس رزمی همستر که برای 5 ژوئن (16 ژوئن) در نظر گرفته شد، BTC بود. به عنوان مثال، برای وارد کردن بیت کوین به عنوان کد مورس باید از روش زیر استفاده کنید:

یک خط تیره و سپس سه نقطه (برای حرف B)
خط تیره (برای حرف T)
یک خط، یک نقطه، یک خط، یک نقطه (برای حرف C)
توجه داشته باشید که پس از وارد کردن صحیح کد مورس هر حرف، آن حرف نمایش داده می شود. بنابراین مطمئن خواهید شد که کد به درستی وارد شده است. ممکن است چند بار تلاش کنید تا آهنگ را به درستی انجام دهید، اما در نهایت می توانید روزانه یک میلیون سکه اضافی در همستر مبارزه با استفاده از کد مورس دریافت کنید.

چگونه روزانه 5 میلیون سکه ترکیبی بدست آوریم؟

برای دریافت 5 میلیون سکه از بخش ترکیبی همستر کمبت، باید هر روز سه کارت ویژه از چهار بخش Markets، PR&Team، Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت ها در میان صدها گزینه کاری زمان بر است و سکه های فعلی شما را نیز خالی می کند. ما هر روز برای شما کارت های ترکیبی روزانه قرار می دهیم تا بتوانید بدون صرف وقت و سکه اضافی، 5 میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

کارت های همستر امروز، 17 ژوئن

کارت های زیر را در بازی بیابید و بخرید تا 5 میلیون سکه رایگان از طریق بخش ترکیبی همستر کمبت در 17 ژوئن دریافت کنید.

کد مورس و کارت های ترکیبی روزانه امروز، 17 ژوئن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا