سلامت خانواده

کدام بیمارستان های پایتخت از بحران خارج شده اند؟ – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بابایی با بیان اینکه 11 بیمارستان در بین 129 ساختمان ناایمن قرار داشتند، اظهار داشت: 5 بیمارستان برای ایمن سازی آنها اقداماتی انجام دادند و از فهرست ساختمان های بحرانی خارج شدند.

وی همچنین بیان کرد: در این میان ایمن سازی 6 بیمارستان نیز در دستور کار قرار گرفت که شامل بیمارستان فیاضبخش، بیمارستان شهدای یافت آباد و بیمارستان رسول اکرم (ص) می شود.ص) روند اجرای ایمنی خود را آغاز کردند و امیدواریم هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند تا بتوانند از آتش نشانی تاییدیه ایمنی بگیرند.

بابایی با بیان اینکه بیمارستان های بوعلی، امام خمینی و سینا اقدامات عملیاتی در راستای ایمن سازی انجام نداده اند، خاطرنشان کرد: این سه بیمارستان همچنان در لیست ساختمان های بحرانی قرار دارند و انتظار داریم همکاری بسیار خوبی که با قوه قضائیه در این زمینه داریم. منطقه ادامه خواهد داشت. یافتن و مدیریت این سه بیمارستان موظف به رعایت موارد ایمنی است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدیدهای گسترده از این سه بیمارستان، یادآور شد: انتظار ما این است که ایمنی این بیمارستان ها برای تامین ایمنی بیماران به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برخورد با دادگاه و قطع انشعاب در خصوص بیمارستان ها کار آسانی نیست. در برخی موارد با کاربر تجاری روبرو هستیم و به راحتی می توانیم اقدام کنیم، اما برخورد با بیمارستان عواقب بسیار بالایی دارد. لذا می طلبد مدیریت بیمارستان ها با وزارت بهداشت همکاری و اقدام عاجل کنند.

بابایی تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه قضایی در اسرع وقت به مدیریت شهری کمک کند تا ایمنی این سه بیمارستان تامین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا