کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

معاون اجرایی بازرسی ، ارزیابی عملکرد و شکایات انتقال خون گفت: شکایات ثبت شده در سیستم سازمانی در چهار ماه اول سال جاری 5 درصد کاهش یافته است.
طبق اعلام سازمان روابط عمومی انتقال خون ، حسین آقاجان زاده ، معاون اجرایی بازرسی ، ارزیابی عملکرد و شکایات انتقال خون ، گفت: “در چهار ماه اول سال گذشته ، شکایات در این سیستم ذکر شده است که در چهار ماه امسال به 4 مورد رسیده است.”
معاون رئیس دفتر بازرسی اظهار داشت: بیشتر شکایات ثبت شده در سیستم کمتر از دو روز در حال پردازش است ، در حالی که تمام تماس های تلفنی دریافت شده از سراسر کشور و مطابق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون تا پایان روز و گاهی در زمان اهدای عضو در مرکز اهدای عضو دنبال می شوند.
شایان ذکر است که رویکرد دفتر بازرسی در دفتر مرکزی ستاد ، افزایش مشتری به سمت شکایات سیستم است که علاوه بر پاسخگویی مستند نیز می توانند مدیریت شوند.