اخبار سلامت

کار برای رضای خدا مکتب شهید رئیسی بود

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، بهرام عین اللهی در نشست غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر دوشنبه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: هر دولتی مزین است. با نام رئیس آن دولت و مفتخریم که به نام آیت الله رئیسی و اعضای دولت ایشان مزین شده ایم.

وی دولت مردمی را با نام آیت الله رئیسی اوجین معرفی کرد و گفت: ما مسئولین دولت آیت الله رئیسی هستیم و برای ادامه راه رئیس جمهور شهید باید بدانیم که مدال افتخار ما خدمت در دولت مردمی است و ما باید خدا را شکر کنیم که در سنگر شهید خدمت کرده ایم. .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: دکتر رئیسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود بنابراین ما مکتب رئیسی و گفتمانی را که ایشان ایجاد کردند دنبال می کنیم. این مدرسه مکتب کار برای رضای خدا، ایثار، کار جهادی، میدانی بودن، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیسم، کمک به مستضعفین، عدالت خواهی، حزب الله بودن و خستگی ناپذیر بودن با درایت است.

عین اللهی با بیان خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی گفت: زمانی که ایشان استراحت می کردند با خودم فکر می کردم چرا که ایشان همیشه در عرصه خدمت و پیشرفت کشور فعال بودند و در خدمت خستگی ناپذیر بودند.

وی یکی دیگر از ویژگی های رئیس جمهور شهید را دوری وی از حاشیه برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی رسانه ها و فضای مجازی هجمه وحشیانه ای علیه وی و دولت مردمی صورت گرفت اما وی در آخرین جلسه هیئت دولت گفت که عهد و پیمان بست. با خدا برای رفع مشکلات محرومان. رفتار مردم و حضور بی تکلف در بین مردم باید تابع ولایت باشد.

وزیر بهداشت از شهید دکتر امیر عبداللهیان به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در دولت مردمی یاد کرد و گفت: سه سال افتخار این را داشتم که در کنار ایشان باشم. دکتر امیر عبداللهیان وزیر جهادی بود که بارها به ایشان گفته بودم که هم نگران سلامتی شما هستم و هم از شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان سپاسگزارم. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی شهید می شود که شهید زندگی می کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

در ادامه سعید کریمی; معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: نباید خللی در امور کشور و زیر نظر رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی ایجاد شود. تمامی مراکز درمانی مانند گذشته و حتی بهتر از قبل خدمات خود را ارائه دهند.» فراهم کند

وی تاکید کرد: رضایت مردم و بیماران به عنوان دریافت کنندگان خدمات سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رئیسی بوده که باید این رضایت را حفظ و ارتقا بخشد.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستان ها از ابتدای خرداد ماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی افتد و طبق برنامه زمان بندی انجام می شود.

کریمی یادآور شد: رصد، نظارت و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط روسای دانشگاه ها و دانشکده ها و همچنین معاونت های پزشکی آنها اعم از برنامه ریزی شده و سرزده طبق روال معمول انجام شود تا شاهد تعطیلی مراکز درمانی نباشیم. مراکز درمانی و کلینیک ها. این مراکز باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم عزیز به کار گیرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا