سلامت خانواده

چگونه کلیه و کبد را سم زدایی کنیم؟

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، کلیه ها و کبد از اندام های ضروری هستند که سموم بدن را تصفیه می کنند، با توجه به سبک زندگی مدرن، این اندام ها ممکن است تحت فشار باشند، داشتن عادات سالم در صبح می تواند به سم زدایی این اندام ها و بهبود عملکرد آنها کمک کند. برای بهبود، برخی از این عادات را در زیر بررسی می کنیم:

انجام یوگا

یوگا یک ورزش باستانی و ترکیبی از تمرینات بدنی، کنترل تنفس، آرامش، کنترل رژیم غذایی و مدیتیشن است که می تواند به سم زدایی ارگان های بدن کمک قابل توجهی کند، وضعیت های انجام شده در یوگا باعث تحریک جریان خون، هضم و دفع سموم می شود. کمک می کند؛ نتایج مطالعات نشان می دهد که یوگا با کاهش استرس و افزایش گردش خون می تواند عملکرد کلیه و کبد را بهبود بخشد.

نوشیدن آب گرم و لیمو در صبح

نوشیدن یک لیوان آب گرم و لیمو در صبح می تواند به سم زدایی بدن کمک کند، این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که عملکرد کبد را بهبود می بخشد.

ورزش روزانه انجام دهید

داشتن فعالیت بدنی منظم یکی از موثرترین راه ها برای حمایت از کلیه ها و کبد است و نقش مهمی در سم زدایی بدن دارد، ورزش گردش خون را بهبود می بخشد و از روند سم زدایی بدن حمایت می کند.

مصرف آب سبزیجات خام

مصرف یک لیوان آب سبزیجات تازه و خام در صبح می تواند ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین کند و بدن را سم زدایی کند. سبزیجاتی مانند چغندر، هویج و اسفناج بسیار مفید هستند زیرا حاوی مواد مغذی هستند که از عملکرد کبد حمایت می کنند. بهبود و پاکسازی کلیه ها؛ نتایج مطالعات نشان می دهد که سبزیجات از فرآیندهای سم زدایی طبیعی کبد حمایت می کنند و با استرس اکسیداتیو مبارزه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا