سلامت خانواده

چگونه موک بانگ دختر 24 ساله را کشت/عکس

نادیا زکالوند: پان شیائوتینگ، دختر 24 ساله چینی که متخصص موک بانگ (چالش غذا) بود، پس از خوردن غذای زیاد جلوی دوربین در حین پخش زنده اینترنتی جان خود را از دست داد.

از سال 2020، مقامات چینی برنامه و چالش Mokbang را به منظور کاهش پرخوری ممنوع کرده اند. در این چالش معمولا افراد با خوردن غذای زیاد جان خود را به خطر می اندازند. دولت برای این چالش جریمه 1400 دلاری تعیین کرد. اما این چالش برای میزبانان وب و مخاطبان آنها بسیار محبوب است و هزاران نفر با خوردن مقادیر زیادی غذا جان خود را به خطر می اندازند.

پان شیائوتینگ جان خود را برای چنین چالش غذایی فدا کرد. وی در حالی که در برنامه زنده اینترنتی در حال خوردن غذاهای مختلف جلوی دوربین بود جان باخت. کالبد شکافی او نشان داد که شکمش پر از غذای هضم نشده و شکمش به شدت از هم ریخته بود.

پان شیائوتینگ پیشخدمت یک رستوران بود و وقتی دید که افراد زیادی از طریق شبکه های اجتماعی و فقط با خوردن غذای زیاد جلوی دوربین پول زیادی به دست می آورند، شغل خود را رها کرد و به موکبانگ پیوست. با توجه به رقابت بالای این چالش غذایی، شرکت کنندگان باید تلاش زیادی کنند تا توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. به همین دلیل، پان شیائوتینگ با خوردن مقدار زیادی غذا که هر بار بیشتر و بیشتر می شد غرق شد و در نهایت مرد.

وزن پان شیائوتینگ در زمان مرگ به 300 کیلوگرم رسیده بود و به دلیل پرخوری دچار خونریزی معده شده بود.

مرگ جلوی دوربین برای کلیک بیشتر/ این دختر چینی تا سر حد مرگ خورد!

در هر برنامه موک بانگ معمولاً بیش از 10 کیلوگرم غذا در 10 ساعت مصرف می شود.

منبع:

odditycentral

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا