چرا ژن در اروپا الکل مصرف نمی کند؟

“ریچارد امید ، یک مدیر مشاغل خانوادگی که اکنون روند بسته شدن را تحت نظر دارد ، گفت:” آبجو آبجو می تواند در برابر سختی های زیادی مقاومت کند ، اما وقتی فروش کاهش می یابد و هزینه ها به طور مداوم بالا می رود ، جایی برای برنامه ریزی طولانی مدت وجود ندارد. “
فشار اقتصادی و تغییر طعم نسل جوان
در کنار این عوامل ، یک تحول فرهنگی نیز نگرانی هایی را برانگیخته است: نسل Z در آلمان و بسیاری از کشورهای غربی تمایل کمتری به مصرف الکل دارند. برای بسیاری از جوانان متولد شده بین 1 تا 2 سالگی ، نوشیدن آبجو دیگر یک عادت روزانه نیست ، اما به یک تجربه گاه به گاه و حتی لوکس تبدیل شده است.
روندهای جهانی و تغییرات فرهنگی
اجتناب از جوانان از الکل محدود به آلمان نیست. همین مسئله در سراسر اروپا و آمریکا نیز صادق است. دلایل مختلفی برای این تغییر وجود دارد: کاهش قدرت خرید جوانان ، شیوع سبک زندگی سالم و آگاهی بیشتر از خطرات مصرف الکل.
علاوه بر این ، کالری بالای آبجو با نسبت نسل جدید سازگار نیست. بسیاری از مربیان ورزشی و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی در مورد اثرات منفی الکل بر سوزاندن چربی و رشد عضلات هشدار می دهند.
طبق آمار ، حدود 2 و 2 گیاه آبجو بین سالهای 1 تا 2 در آلمان بسته شد. بزرگترین کاهش در سه دهه گذشته.
کارخانه هایی که همچنان فعال هستند ، به تولید ترکیبات سبک تر مانند آبجو مخلوط شده با نوشیدنی های گازدار و نوشیدنی های میوه گازدار هدایت می شوند.
۲۳۳۲۳۳
منبع:خبرآنلاین