سلامت خانواده

پیش بینی جدید رئیس اتحادیه طلا از قیمت ها

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تجارت نیوز، نادر بذرافشان در خصوص وضعیت بازار سکه و طلا در هفته گذشته گفت: هفته گذشته بسیار آرام و البته کاهشی بود. این کاهش نسبی از اواسط هفته اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: البته با این روند نزولی، متأسفانه بازار به سمت رکود و کمبود تقاضا رفته و همان شرایط بحرانی که از ابتدای سال در صنعت ما ایجاد شده بود، ادامه و تشدید شد.

بذرافشان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط قیمتی بسیار مناسب است و با توجه به اینکه قیمت ها یک ماه است که ثبات نسبی دارد، بعید است شاهد نوسانات بعدی در بازار باشیم و می توان گفت این بهترین فرصت است. برای مبادلات

این مقام صنفی تصریح کرد: شرایط اقتصادی صنعت ما چندان مناسب نیست و با وجود گذشت سه ماه از سال هنوز رونق و آرامش به این اتحادیه برنگشته است. در صورت تداوم این وضعیت عواقب خوبی نخواهد داشت و می تواند صدمات جبران ناپذیری به صنعت طلا و جواهر کشور به ویژه واحدهای تولیدی وارد کند.

بذرافشان در خصوص آخرین قیمت معاملات سکه و طلا در بازار گفت: در آخرین معاملات پایان هفته روز پنج شنبه (24 خرداد 1403) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 150 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم 36 میلیون 800 هزار تومان قیمت دارد. نیم سکه 22 میلیون و 700 هزار تومان و ربع سکه 14 میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد شد. سکه یک گرمی بانک مرکزی در آخرین معاملات هفته شش میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شد.

وی افزود: هر مثقال طلای مذاب در آخرین معاملات هفته 14 میلیون و 370 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 3 میلیون و 317 هزار تومان ارزش گذاری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا