سلامت خانواده

پشتیبانی امور دام موظف به خرید جو از دامداران است

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عطاالله هاشمی عضو شورای هماهنگی سازمان حوزه کشاورزی گفت: وزیر پس از گذشت چند ماه قیمت تضمینی جو را 10 هزار تومان اعلام کرد. و با وجود حمایت امور دام متولی خرید جو کشاورز است ولی تاکنون هیچ خریدی انجام نداده است.

وی با بیان اینکه قیمت تضمینی جو باید 20 درصد کمتر از گندم تعیین شود، افزود: اگرچه قیمت تضمینی جو 10 هزار تومانی جوابگوی هزینه های تولید نیست اما باید امسال را با توجه به شرایط ویژه جو سپری کنیم.

هاشمی ادامه داد: خرید دانه های روغنی در حال انجام است اما در نحوه پرداخت مشکل داریم و پیگیری ها برای تسریع در پرداخت انجام می شود.

وی با بیان اینکه قانون خرید تضمینی جو اجرایی نشده است، گفت: با وجود اینکه جو مشمول قانون خرید تضمینی است اما به دلیل عقب افتادگی تشریفات اداری در کشور هیچ کاری به موقع انجام نمی شود و همواره با تاخیر مواجه هستیم. که تاخیر در اعلام است. و برنامه باعث سردرگمی تولیدکنندگان شده است در حالی که طبق قانون خرید تضمینی باید حداکثر تا پایان تیرماه اعلام شود که در صورت انجام به موقع می توان برنامه ریزی مناسبی در خصوص تولید پایه داشت. محصولات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا