سلامت خانواده

پزشکان عمومی در خط مقدم برخورد با بیماران – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ولی پور در آستانه برگزاری همایش نوآوری های بالینی و مراقبت های اولیه در پزشکی عمومی گفت: انجمن پزشکان عمومی ایران با دعوت از اساتید، همایش نوآوری های بالینی و مراقبت های اولیه در پزشکی عمومی را برگزار می کند. رشته های مختلف تخصصی به عنوان مدرس و با حضور هزاران پزشک عمومی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه همایش نوآوری های بالینی و مراقبت های اولیه در پزشکی عمومی دارای 15 امتیاز بازآموزی برای همکاران است، افزود: علاوه بر این همایش، شرکت های مختلف فعال در حوزه سلامت از جمله شرکت های دارویی، شرکت های تجهیزات و… یک نمایشگاه بزرگ برگزار کنید

رئیس همایش نوآوری های بالینی و مراقبت های اولیه در پزشکی عمومی تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقای دانش علمی همکاران به ویژه در بحث بیماری های شایع است که بیشترین مراجعه به پزشکان عمومی را به خود اختصاص داده اند.

ولی پور ادامه داد: شعار اصلی همایش احیای پزشکی عمومی در نظام سلامت کشور است.

وی افزود: حدود 100 هزار پزشک عمومی در سراسر کشور در خط مقدم برخورد با بیماران هستند و خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی را به مردم ارائه می کنند.

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران تاکید کرد: لازم است این گروه بزرگ از خدمات رسان مورد توجه و حمایت ویژه سیاست گذاران حوزه سلامت قرار گیرند تا بتوانیم سلامت و درمان مناسب را برای هموطنان در دورافتاده ترین نقاط کشور فراهم کنیم. خدمات

ولی پور افزود: گروه هدف به روز رسانی بالینی و مراقبت های اولیه در پزشکی عمومی شامل پزشکان عمومی سراسر کشور است که 15 امتیاز بازآموزی برای همکاران در نظر گرفته شده است.

همایش نوآوری های بالینی و مراقبت های اولیه در پزشکی عمومی در تاریخ 31 مرداد لغایت 11 شهریور 1403 در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا