علمی و فناوری

پروژه «تار» در روستاهای کشور اجرا می‌شود| گسترش شبکه خدمات‌دهی

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)مجید سلطانی شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی «نجما» که با هدف ارزیابی وضعیت ارتباطی استان و همچنین بررسی وضعیت توسعه پروژه نجما در محل شرکت مخابرات زنجان برگزار شد، اظهار داشت: زمان بسیار است. در اجرای پروژه نجما اهمیت دارد و باید برای تکمیل زیرساخت های این پروژه تکمیل شود. برنامه این است که خیلی سریع عمل کنیم.

وی با بیان اینکه «نجما» یا نهضت جهادی توسعه فیبر نوری با جدیت در حال اجراست، توسعه زیرساخت های آن را در رشد اقتصادی مناطق مختلف موثر دانست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به همه محدودیت ها در دسترسی به منابع، پیشرفت خوبی در توسعه پروژه فیبر نوری «نجما» در استان زنجان حاصل شده است.

سلطانی تاکید کرد: اقدامات اساسی به صورت جهادی در اداره FTTH بر اساس برنامه و زمان برنامه ریزی شده انجام می شود.

وی به عملیات توسعه فیبر نوری روستایی «تار» اشاره و بیان کرد: گسترش شبکه خدماتی مستلزم ایجاد ارتباطات جدید و مناسب است که با اجرای طرح «تار» در روستاها، خدمات ارتباطی و اطلاعاتی توسعه خواهد یافت. زیرساخت شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: در اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و مشاغل باید از تمام ظرفیت ها برای تحقق این امر استفاده شود و خدمات جدیدی به نفع و رفاه مردم ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا