سلامت خانواده

پرسپولیس به یک قدمی جام رسید/ شاگردان عثمر با دو دست برتری را در اختیار گرفتند

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش همشهری آنلاین، تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با قضاوت موعود فرودین ها به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید. به نفع دانش آموزان عثمر ویه را» به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محسن تاخانی، هومان ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صدیق آلبوصابیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، فراز امامعلی (14 کارت زرد)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند – گئورگی گلسیانی – حسین کنعانی زادگان – عبدالکریم حسن – دانیال اسماعیلی فر – مسعود ریگی – سروش رفیعی – استون آرونوف – مهدی ترابی – امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

بازیکنان شمس آذر بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه اول موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که با دفع توپ توسط مدافعان پرسپولیس همراه شد. در دقیقه 5 کرنر برای شاگردان شمس آذر ایجاد شد که با مهار ناقص سروش رفیعی همراه شد و در ادامه ضربه محمد پاپی به عیسی آل کثیر برخورد کرد و خطرناک به کرنر رفت.

در دقیقه 14 به دلیل خطای فراز امامعلی روی علیرضا بیرانوند، مهاجم شمس آذر توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

آرونوف و گل اول پرسپولیس

در دقیقه 19 با اشتباه شمس آذر مدافع توپ به مهدی ترابی رسید و او در عمق توپ را به عیسی آل کثیر رساند و در حالی که با شمس آذر دروازه بان حریف تک به تک بود. او با یک پاس از اوستون آرونوف گذشت. صاحب توپ را به ثمر رساند و این بازیکن اولین گل بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

شانس سوزی آلبوصابیح باعث شد پرسپولیس قهرمان شود

در دقیقه 27 کرنر برای شمس آذر ایجاد شد که در حالی توپ را وارد محوطه جریمه پرسپولیس کرد که هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس صادق آلبوصبیح را متوقف نکرده بودند. بیرون رفت.

در دقیقه 31 موقعیت خوبی از سمت چپ برای شمس آذر ایجاد شد که علیرضا بیرانوند با ارسال توپ به سمت دروازه، توپ را با مشت زد تا شمس آذر این فرصت را هم از دست بدهد.

شروع نیمه دوم و گل تساوی شمس آذر

در ابتدای نیمه دوم شاگردان شمس آذر از ابتدا برای جبران گل خورده حمله کردند و در دقیقه 47 مسعود ریگی بازیکن شمس آذر از سمت چپ صاحب توپ شد و آن را به محوطه جریمه ارسال کرد. شمس آذر که امیر محمد ریاستش را بر عهده داشت. نسایی همراهی کرد و توپ به سمت دروازه رفت تا نتیجه کار با تساوی یک بر یک دنبال شود.

پس از گل تساوی شمس آذر، شاگردان سعید دخی بار دیگر فرصت گلزنی داشتند که با تاخیر بازیکنان این تیم، مدافعان پرسپولیس توپ را به بیرون زدند.

ریگی اشتباه خود را با گل جبران کرد

پرسپولیس پس از دریافت گل تساوی کاملا مورد حمله قرار گرفت و در دقیقه 57 با حرکت خوب مسعود ریگی توپ را به محوطه جریمه شمس آذر رساند و روی ارسال مهدی ترابی دوباره صاحب توپ شد و توانست گلزنی کند. گل دوم پرسپولیس

تیر دروازه عالیشاه را از گلزنی باز داشت

در دقیقه 65 به دلیل خطای شمس آذر روی عیسی آل کثیر بیرون محوطه جریمه این تیم، یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد شد. رفت

در دقیقه 72 یک موقعیت عالی برای پرسپولیس روی پاس ترابی و ارسال امیری، عبدالکریم توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

درخشش آرامش بخش قلب های قرمز

در دقیقه 90 از سمت راست نزدیک محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد شد. مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه آرام توپ را زد. جعفرپور خطا کرد و توپ وارد دروازه شمس آذر شد تا نتیجه 3-1 شود. پرسپولیس باش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا