سلامت خانواده

پرداخت 3 همات معوقه پرستاران/ تسویه 85 درصد مطالبات – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی افزود: کل مطالبات گروه پرستاران 12 نفر بود که با پرداخت 3 هزار میلیارد مطالبات تا پایان هفته جاری و نهایتا تا اواسط هفته آینده و 7.5 که در شهریور ماه پرداخت شد. ، حدود 10.5 خواهد بود این مطالبات به طور کلی تسویه خواهد شد.

وی گفت: بیمه سلامت 3 هزار میلیارد تومان دریافت کرده و در حال توزیع بین بیمه های استانی است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور متوسط ​​8 ماه تاخیر در پرداخت معوقات داشتیم، گفت: در برخی از دانشگاه ها 7 ماه متوالی و در برخی دانشگاه ها پرداخت ها انجام شده است. به مدت 4 ماه ساخته شده اند.

وی با بیان اینکه مطالبات در سه بخش اضافه کار، تعرفه خدمات پرستاری و رفاهی مانند حق مسکن و پوشاک است، گفت: عمده مطالبات مربوط به تعرفه پرستاری است؛ این مطالبات در سه بخش اضافه کار، تعرفه خدمات پرستاری و رفاهی مانند حق مسکن و پوشاک است. برآورد حدود 12 حمت است و تا کنون 7.5 حمت توزیع و به سایر گروه های بهداری پرداخت شده است.

عبادی افزود: محاسبات کمک پرستاری تا پایان تیرماه امسال است و مرداد و شهریور نیز به آن اضافه می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین با اشاره به اقدام این وزارتخانه برای اصلاح فرمول اضافه کاری پرستاران و ارسال آن به سازمان امور استخدامی، گفت: سال گذشته سه بار ارسال شد اما هنوز هیات دولت ابلاغ نکرده است. با این حال، وزارت بهداشت اعلام کرد که وی آماده اجرای هرگونه مصوبه برای جبران خسارت همکاران است.

عبادی گفت: این پرداختی که تا پایان هفته انجام می شود مربوط به پرستاران مشمول تعرفه و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی است که تعداد آنها حدود 167 هزار نفر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا