پرداخت کارمندان بهداشت باید به موقع انجام شود – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

محمد اسماعیل ، روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتتی وفاداری در جلسه بررسی ها و چالش های بیمارستان انصار الگادریر بومان گفت: ارائه خدمات با کیفیت در بهداشت برای جذب منابع انسانی ماهر و با تجربه ، بنابراین ایجاد مکانیسم و چیزها برای افزایش انگیزه کادر بهداشت در دستور کار قرار دارند.
وی تأکید کرد که بهبود شرایط بهداشتی در بخش بهداشت در دستور کار قرار دارد.
قدارری کیفیت خدمات به مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه دانشگاه های پزشکی توصیف کرد و افزود: “کارکنان سیستم بهداشت و درمان پشتیبان هستند و حامیان مردم و مقامات باید شرایط شغلی کارکنان مراقبت های بهداشتی را تسهیل کنند.”
وی گفت: “خدمات ارائه شده به مردم باید به موقع ثبت شود و با ارائه اقدامات بهبود یابد.”
Cadbari ، بیمارستان و خدمات پزشکی به عنوان یک منطقه مهم و ادامه دارد: در این زمینه ، کلیه مؤلفه ها و فعالیت ها باید با یک رویکرد مثبت مشاهده و مورد بررسی قرار گیرند.
وی افزود: “لازم است به موقع در مناطق بهداشتی و بهداشتی پرداخت شود و در پایان ، به خدمات با کیفیت تر به مردم توجه می شود.”
محمد سراج ، پارلمان ، همچنین بر اهمیت تسهیل روند رسیدگی به مشکلات و نیازهای بهداشتی مردم تأکید کرد و با اشاره به ضرورت تسهیل روند.
وی افزود: “باید راه هایی برای مدیریت بیمارستان که نیازها را برآورده می کند وجود داشته باشد.”
سرا گفت: “بهتر است برای ارائه خدمات بهتر به مردم و سازماندهی شرایط به مناطق ملی ، دانشگاهی و بیمارستان تقسیم شود.”
رضا زندی ، معاون مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتتی ، همچنین ثبات پرداخت ، تأمین نیروی انسانی و تجهیزات را افزایش داد و افزود که سیاست ها ، روش های عرضه و استخدام باید با توجه به نیازها اجرا شود.
وی تأکید کرد: افزایش پرداخت ها ، تأمین انرژی و تجهیزات و اجرای عملیاتی فعالیت ها با هدف رفع نیازهای مردم است.
علی ماهر ، دبیر گروه مدیریت بهره وری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشی ، همچنین در مورد ویژگی های کلی بیمارستان اللهدیر بومان ، شاخص های کلیدی عملکرد ، چالش های موجود و راه حل های پیشنهادی برای افزایش بهره وری بحث کرد.
وی ادامه داد: آموزش تعداد و نوع پزشکانی که در مواقع اضطراری کار می کنند ، تجهیزات تأمین کننده ، جذب متخصصان برای افزایش بستری بیمار از جمله مواردی هستند که با هدف بهبود کیفیت خدمات ، ساختارهای بیمارستان را بهبود می بخشند.