سلامت خانواده

پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2024 از لنز ایرانسل

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملت های والیبال مردان 2024 از اول خرداد ماه سال 1403 آغاز شد و 16 تیم از جمله تیم ملی ایران در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند. لنز ایرانسل تمامی مسابقات این مرحله از لیگ ملت های والیبال 2024 گروه مردان را به صورت زنده پخش می کند.

هفته اول لیگ ملت های 2024 به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار می شود. هفته دوم به میزبانی ژاپن و کانادا و هفته سوم در اسلوونی و فیلیپین برگزار می شود. در این مسابقات 16 تیم از ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ. ملت ها در چهار مسابقه به مصاف هم می روند و در نهایت برگزیدگان این مسابقات به المپیک 2024 راه خواهند یافت.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در این لیگ جهانی با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم صربستان شد و در دومین دیدار بامداد 14 خرداد برابر ایتالیا با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. -1. همچنین تیم ایران تا 12 تیرماه 1403 که آخرین روز این مسابقات است، 10 مسابقه دیگر دارد. در نهایت با قرار گرفتن در رده های بالای جدول مسابقات صعود خود به المپیک 2024 را قطعی خواهد کرد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه 3 و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا