سلامت خانواده

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی البرز به یک خبر/ فراتر از ندای وظیفه رفتیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز، تفاهم نامه سه جانبه برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی طالقان; در هر بین استانداری البرز، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تیرماه 1400 در دولت دوازدهم و خوشبختانه اسفندماه همان سال در دولت سیزدهم منعقد شد. ، ساخت این پروژه آغاز شد و بر اجرای تفاهم نامه تاکید شد.

اگرچه دانشگاه در قالب تفاهم نامه مذکور تنها موظف به تعیین پیمانکار، نیروی انسانی، تجهیزات و بهره برداری از بیمارستان بود، اما به منظور تسریع در امور و ایجاد زیرساخت های درمانی مناسب برای حمایت از مردم محترم طالقان فراتر از تکلیف و تعهدی که در قالب تفاهم نامه است، اقدام کرده و بخش مهمی از بار سنگین احداث این پروژه درمانی را بر دوش گرفته است و علیرغم پیگیری های مکرر دانشگاه، اعتبارات این پروژه هنوز از مکان های ذکر شده در تفاهم نامه به دست نیامده است.

دانشگاه علوم پزشکی البرز علاوه بر وظایفی که بر اساس مفاد تفاهم نامه احداث بیمارستان طالقان در خصوص اخذ مجوز ماده 23 به منظور تامین و تداوم اعتبارات دارد، از سازمان ها مجوز اخذ نماید. ز رابطه (اداره محیط زیست، جهاد کشاورزی، شورای ترافیک استان، اداره کل آب استان، سازمان پدافند و …) پس از سالیان متمادی جامعه برای تحقق آرزوی مردم محترم طالقان اقدام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا