سلامت خانواده

وزیر بهداشت: آیت الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام عین اللهی در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن کامل پیام تسلیت به شرح زیر است:

«به نام خداوند بخشنده و مهربان است

از جانب مؤمنان رجال حق داشتند چی قول دادند خداوند در بالا برخی از آنها از جانب قضاوت کنید ما او را دوست داریم و در میان آنها از جانب او صبر می کند ژست دادن عوض کردند تعویض

شهادت در راه خدا، برای آن بزرگمردی که از میان مردم برخاسته، با شادی و غم آنها زندگی کرد، برای پیشرفت و رشد، شأن شب را از روز تشخیص نداد و سرانجام در سخت ترین مناطق این مرز شلوغ. آخرین امانت الهی خود را که جانش بود در طبق اخلاص داد. موسسه، نهاد؛ از حرم خورشید خراسان که خدمتش افتخارش بود، تا کوه های بلند آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت. تمام خاک ایران همیشه با افتخار شاهد زحمات مردی است که اینک مفتخر است به نام شهید.

اساتید نظام سلامت و همکارانم در این سالهای پرتلاش خدمت گواهی می دهند که آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در آخرین اقدام زندگی مادی آن شهید بزرگوار بود. فداکاری برای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی.

بی شک این حادثه جانگداز نقطه عطف وحدت و افزایش همبستگی ملی نخبگان و مردم خواهد بود و همه نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مسیر خدمت رسانی سربلند خواهند بود. ایران اسلامی.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان و یاران گرامیشان، امام عصر (عج)Ajرهبر معظم انقلاب، مردم عزیز و قدرشناس و جامعه محترم، برای این شهدای سرافراز و برای ملت ایران اسلامی و خانواده بزرگوارشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا