علمی و فناوری

وزیر ارتباطات: نارضایتی‌های مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست کارشناسی پس از ارائه گزارش عملکرد چند ماهه شرکت پست در دولت چهاردهم توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پست هیئت مدیره و معاونین آن با اشاره به مسائل و چالش ها. که در شرکت ملی پست مطرح می شود، تاکید کرد: در سایر ادارات و سازمان های وزارت ارتباطات نیز به گونه ای مشابه موارد مشابه را داریم. معتقدم با همت، پیگیری و دلسوزی می توانیم این مسائل را حل کنیم.

وی همچنین از مدیران و معاونان خود خواست که صرفاً به خاطر جلسه جلساتی تشکیل ندهند و پس از تشکیل جلسات لازم در صورت نیاز به تصمیم گیری، تصمیم گیری کرده و جلو بروند و پس از دریافت تصمیمات را اصلاح کنند. بازخورد

در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات نکاتی را درباره گزارش ارائه شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست عنوان کرد و با بیان اینکه باید دید مردم پس از اجرای این برنامه چگونه هستند، نکاتی را بیان کرد. وی تاکید کرد: اگر بعد از اجرای برنامه ها دیدیم حال مردم خوب نیست حتماً اشکالی در کار بوده و باید آن را اصلاح کنیم.

وی در خصوص توصیه هایی برای انتصاب و جابجایی افراد به مدیران خود تاکید کرد که در مقابل توصیه ها بایستند و تنها بر اساس صلاحیت و توانمندی مدیران را جابجا یا منصوب کنند.

هاشمی همچنین درباره نارضایتی هایی که گاهی مردم از خدمات پستی به ویژه دریافت مرسولات دارند، گفت: این مسائل نیاز به رسیدگی و پیگیری جدی دارد تا این گونه موارد از زحمات کل مجموعه کاسته و از اعتبار مجموعه پستی کاسته نشود.

وی بر شفاف بودن شاخص های برنامه های اجرا شده با اعداد تاکید کرد و افزود: بر اساس این شاخص ها می توان میزان دسترسی به اهداف و برنامه ها را به صورت شفاف و بدون ابهام بررسی و ارزیابی کرد.

وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل تیمی قوی برای کنترل پروژه اعم از جزئی یا کلان در وزارت ارتباطات را ضروری و ضروری خواند و دستور داد اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی مدیریت زیان انباشته پست را از دیگر موضوعات مهم در عملکرد این شرکت دانست که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وزیر ارتباطات کارکنان شرکت ملی پست را نیروهایی پرتلاش، امین، خدمتگزار و بی ادعا دانست که این ویژگی ها را در عمل نشان داده اند و تاکید کرد که برای حمایت از آنها تمام توان خود را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه انتظارات ویژه ای از شرکت پست دارد ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های طراحی شده این شرکت در آینده بدرخشد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست به ارائه گزارش عملکرد و همچنین برنامه راهبردی طراحی شده برای این شرکت پرداخت و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه نیز به بیان خود پرداختند. نظرات و دیدگاه ها در مورد این طرح ها. پیشنهاداتی هم دادند.

در سلسله نشست های «پنجشنبه های پایش» که به صورت هفتگی و به صورت مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود، برنامه، عملکرد و فعالیت های مجموعه های مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از معاونین و کارشناسان برگزار می شود. مورد انتقاد جدی قرار گرفته، بررسی های دقیق و ارزیابی کارشناسی انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا