ورود بیش از یک میلیون گردشگر سلامت به کشور/ مزیت های رقابتی ایران در گردشگری سلامت

به گفته خبرنگار اجتماعی آژانس خبری تاسنیم ، مسلمانان شوجی ، مدیر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی ، امروز در مراسم اسکن بین المللی “نسیم رحمات” ، که توسط همکاران رسانه ای در عمارت بالدیه برگزار شد ، گفت: “یکی از مهمترین محصولات گردشگری در کشور ، یکی از مطالعات ماست. از نظر بی ثباتی و حتی جنگ آسیب کمتری دارند و بنابراین این ظرفیت را باید در نظر گرفت.
وی افزود: ما از نظر دانش و توانایی پزشکان و زیرساخت ها به ویژه در زمینه بیمارستانهای خصوصی مناسب هستیم ، اما در روند هماهنگی و اجرای ، ما باید در زمینه گردشگری بهداشت منسجم تر باشیم. ” در همین راستا ، دبیرخانه شورای مدیریت گردشگری بهداشت در تلاش است تا هماهنگی بین قاره ای بین وزارت بهداشت ، اطلاعات و امور خارجه را افزایش دهد.
ورود بیش از یک میلیون گردشگر بهداشتی به کشور
وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 7 میلیون گردشگر وارد ایران شدند ، طبق گفته وزارت بهداشت ، بیش از یک تا 1.2 میلیون نفر از آنها در زمینه بهداشت.
نگه داشتن نسیم رحمت برای تقویت برند گردشگری بهداشت
مجید زنگووی ، دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت اسلامی ، گفت: “مرکز توسعه گردشگری سلامت اسلامی یکی از بزرگترین شبکه های فعال در جهان است که در اروپا ، آسیا و خاورمیانه فعالیت می کند. با گذشت سالها ، این مرکز در حال توسعه مشاغل مرتبط با بهداشت بوده است ، اما از سال گذشته در مورد بخش ارتباطات عمومی بین بخش ارتباطات و آژانس های بهداشت و درمان پروژه نسیم رحمت اجرا شده است.
وی تأکید کرد: “ما شعار” تهران ، پایتخت سلامت کشورهای اسلامی “را مطرح کرده ایم و از نظر ظرفیت های فنی در بخش تخصصی توانایی های منحصر به فرد و رقابتی داریم. کمپین نسیم رحمات یک فرصت یک ماهه برای گردشگران بهداشتی است تا بتوانند خدمات درمانی مورد نیاز خود را در ایران با تجهیزات مناسب و متفاوتی بدست آورند.
Zangoui تکرار کرد: در کشورهای اسلامی ما همیشه بر همدلی و کار مشترک تأکید کرده ایم و موضوع نسیم رحمت با پیوندها به کشورهای مسلمان می تواند یک رویداد جدید باشد. ایران از طریق تمدن باستان ، پزشکان حرفه ای و بشردوستانه در گردشگری بهداشتی بسیار عالی است و این کمپین فرصتی برای معرفی توانایی کشور به جهان فراهم می کند.
میسام فاراجلایی ، دستیار شهردار تهران ، همچنین گفت: “چشم اندازهای مختلفی در مورد گردشگری بهداشتی وجود دارد. بخش اول اقتصاد مبتنی بر دانش است که ما چاره ای جز حرکت نداریم. انتظار می رود که در زمینه نرم افزار ، استارتاپ ها و نخبگان پتانسیل داشته باشیم و گردشگری بهداشتی نقش مهمی در اقتصاد دانش داشته باشند.
وی گفت: “هر بیمار وارد کشور می شود می تواند سفیر برای جذب گردشگران بهداشتی باشد.” همچنین ، فرهنگ مردم ایران و محبت و همبستگی بین کشورهای اسلامی ، که نمونه ای از آن در اربین دیده می شود ، نکته مهمی برای توسعه گردشگری سلامت است.
پایان پیام/