سلامت خانواده

وراثت مجوز تاسیس داروخانه نقض شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی با اشاره به اینکه موضوع واگذاری پروانه ساخت داروخانه پس از موسس فقید به وراث یکی از موضوعات مهم و دارای مشکلات تخصصی بود، گفت: بر اساس مصوبه سال 1482، در سال 1382، در سال 1382 به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی که در این زمینه وجود داشت، اقدام شد. مجوز داروخانه پس از فوت مؤسس موروثی بود و کسانی که متخصص نبودند می توانستند مجوز داروخانه را بگیرند و بر این اساس فعالیت کنند.

وی افزود: از نظر حقوقی نیز ایراداتی به این موضوع وارد شد که به بحث ارث محدود نشد و در خصوص احکام ارث نیز ایراداتی وارد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تلاش سه سال اخیر مدیران این سازمان در جهت تخلف از این مصوبه، گفت: پس از سه سال پیگیری درخواست ماده 91 از سوی سازمان غذا و دارو، به نتیجه رسید. هیئت عمومی دیوان و در این دادگاه با حضور و مساعدت بیش از 120 قاضی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه اخذ ماده 91 برای تخلف از حکم قضایی فوق العاده پیچیده و سخت است، تصریح کرد: خوشبختانه با دفاع شایسته و حمایت قضات محترم دادگاه این درخواست سازمان مورد موافقت قرار گرفت. دریافت کنید اتفاق افتاد و فرمان 1482 نقض شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا