سلامت خانواده

واکنش روحانی به سخنان نامزدهای انتخابات/ به جز قطعنامه های تحریمی چه دستاوردی داشتید!

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش انتخاب، برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سخنان تندی علیه برجام بیان کردند و اتهاماتی را علیه حسن روحانی، محمدجواد ظریف و علی لاریجانی مطرح کردند. رسانه رسمی روحانی بخشی از سخنان وی (در پنجم خرداد 1400) را با این توضیح منتشر کرد: رئیس جمهور دوازدهم در جلسه هیات دولت با بیان اینکه ظلم بزرگی در حق این دولت شده است، گفت: حرف های عجیبی زدند. . گفتند مقام معظم رهبری فقط به این دولت اجازه مذاکره با آمریکا را دادند. خود آقا در صحبت هایشان به صراحت گفتند که من قبل از این دولت اجازه دادم با آمریکا مذاکره کنند. آنها در عمان مشغول مذاکره بودند. چرا دروغ میگی چرا راست نمیگی؟ چرا با همه بالا و پایین حرف میزنی؟

رسانه رسمی روحانی بخشی از سخنان وی (در پنجم خرداد 1400) را با این توضیح منتشر کرد: رئیس جمهور دوازدهم در جلسه هیات دولت با بیان اینکه ظلم بزرگی در حق این دولت شده است، گفت: حرف های عجیبی زدند. . گفتند مقام معظم رهبری فقط به این دولت اجازه مذاکره با آمریکا را دادند. خود آقا در صحبت هایشان به صراحت گفتند که من قبل از این دولت اجازه دادم با آمریکا مذاکره کنند. آنها در عمان مشغول مذاکره بودند. چرا دروغ میگی چرا راست نمیگی؟ چرا با همه بالا و پایین حرف میزنی؟

اجازه بده شما که 7 سال اجازه خروج داشتید جز قطعنامه های تحریمی چه گرفتید. همه طوری حرف می زنند که انگار هیچ مسئولیتی در این کشور ندارند. بسیاری از مردانی که امروز در رسانه ها صحبت می کنند، مقامات دولتی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا