سلامت خانواده

واکسیناسیون بیش از 8800 زائر اربعین حسینی / بازرسی مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

بابک یکتاپرست در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خدمات ارائه شده توسط تیم های مبارزه با بیماری های واگیر از روز دوشنبه 24 مرداد لغایت پنجشنبه گفت: بیست و پنجم مرداد بیان کرد: کل آمار غربالگری سندروم در دوره مذکور بیش از 233 هزار نفر و حدود 8865 نفر واکسن دریافت کردند.

به آزمون اشاره کرد سریع وی در راستای شناسایی بیماران مبتلا به بیماری های عفونی افزود: تعداد آزمایش های سریع انجام شده برای شناسایی بیماری های عفونی حدود 753 مورد و تعداد سندرم های شناسایی شده حدود 1421 مورد و تعداد موارد مشکوک به بیماری های عفونی نیز حدود 68 مورد گزارش شده است. موارد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه تیم های بهداشت محیط و حرفه ای در ایام اربعین به زائران و موکب ها خدمات ارائه می کنند، گفت: کل بازرسی بهداشتی انجام شده بیش از 48 هزار مورد و همچنین بیش از بیش از 37000 مورد مرکز تهیه و توزیع غذا و موکب نیز بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین بازرسی ها و آموزش های لازم به صورت مستمر انجام می شود، ادامه داد: لازم است بدانید در این مدت از 3 هزار و 679 سامانه آب شرب و 2 هزار و 170 مرکز اسکان بازدید و به بیش از 18 هزار موکب آموزش های لازم داده شد. در راستای رعایت نکات بهداشتی ارائه شده است.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: بیش از 35 هزار متر مربع از سطوح موجود ضدعفونی و 355 هزار متر مربع نیز سمپاشی شد، همچنین حدود 19 هزار کیلوگرم مواد غذایی معدوم و به میزان کلر سطح آب حدود 116000 متر مکعب بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا