سلامت خانواده

هفت تکنیک برای حجیم نشان دادن موها

اگر موهایتان زیاد نیست، یا اگر به نظر می رسد موهایتان ریخته است، می دانیم که چقدر برایتان آزاردهنده است. چند ترفند ساده وجود دارد که می تواند موهای نازک شما را جذاب تر کند. اگرچه ما نمی‌توانیم کد ژنتیکی منحصربه‌فرد خود را که ویژگی‌های خاصی را تعیین می‌کند، تغییر دهیم، چیزهایی وجود دارد که می‌توانیم آنها را بهبود بخشیم. در ادامه این مطلب می توانیم چند روش ساده برای پوشش حرفه ای کمبود مو را به شما بگوییم.

برای داشتن موهای پرپشت‌تر یا حداقل برای اینکه موهای پرپشت‌تری داشته باشید، می‌توانید چند ترفند زیبایی را امتحان کنید تا ظاهری که می‌خواهید داشته باشید:

تکنیک های حجیم برای نشان دادن موهای نازک

1. یک مدل موی جدید را امتحان کنید

اگر موهای شما صاف و شل است، مدل موی جدید می تواند راه حل مناسبی برای مشکل شما باشد، بهترین مدل و مدل مو برای این مورد داشتن موهای بلند است. این می تواند بهترین حالت طبیعی برای موهای شما باشد و همچنین حالت طبیعی را در موهای شما حفظ کند.

اگر موهای شما حجم قابل توجهی ندارد، باید از مدل موی کوتاه استفاده کنید. علاوه بر داشتن فرم و حجم جدید مو، می تواند به چهره شما فریم و تنوع جدیدی نیز ببخشد. یک ایده خوب دیگر برای افرادی که موهای کوتاه دارند. آنها نازک هستند و تا انتهای فک مو دارند.

برای داشتن این مدل باید جلوی موها را کمی بلندتر و پشت موهایتان را کاملا کوتاه نگه دارید. این مدل مو زیبایی بسیار خاصی را برای شما به ارمغان می آورد زیرا با داشتن لایه های کوچک در موهای شما موهای شما را پرپشت تر و حجیم تر نشان می دهد.

2- مدل مو و مدل مو را لایه لایه انتخاب کنید

اگر موهایی با قد متوسط ​​دارید و مدل موی کوتاه برای شما مناسب به نظر نمی رسد، می توانید از یک مدل موی لایه باز دوست داشتنی استفاده کنید، با توجه به اینکه این مدل مو بدون کاهش طول موهایتان به موهایتان حجم می دهد. آیا لایه بندی ساده همه نگرانی های شما را برطرف می کند.

این کوتاهی ساده به طور موثری ضخامت موهای شما را پنهان می کند، به علاوه این مدل مو حجم و حرکت بیشتری را در موهای شما نشان می دهد که بسیار مهم و حیاتی هستند.

3- حجم دادن به موهای کم پشت

اگر قبلاً مدل موی کوتاهی دارید، اما نمی توانید به حجم مورد نظرتان برسید، به شما توصیه می کنیم روش آرایش مو را امتحان کنید، پانسمان بیشترین حجم مو را در قسمت بالای سر شما قرار می دهد. اگر با این مدل مو آشنایی ندارید، کافی است موهایتان را با شانه به کنار سرتان بکشید و همانجا نگه دارید.

این کار به موهای شما حجم بیشتر، ضخامت خوب و همچنین مدلی شیک و به روز می دهد، توجه داشته باشید که برای رسیدن به بهترین نتیجه در این مدل مو از شانه ای با دندانه های نازک باریک استفاده کنید.

4- رنگ موی روشن برای موهای کوتاه

فقط با مقدار کمی روشن کننده، موهای شما روشن تر به نظر می رسد. مطمئنا با این مدل تصویری از یک یال زیبا و کامل ایجاد می شود، اگرچه می توانید هر رنگ مویی را انتخاب کنید، اما بسته به رنگ اصلی موهایتان و فرم صورتتان، رنگ هایی وجود دارند که مطمئنا بیشتر خواهند بود. موثر، به عنوان یک قاعده کلی، رنگ های روشن. در مقایسه با رنگ های تیره، موها را حجیم تر می کند. اگر به رنگ های شیمیایی و مصنوعی علاقه ندارید، می توانید رنگ های طبیعی و زنده تر را انتخاب کنید. با استفاده از رنگ های طبیعی به عنوان دارو می توانید به ضخامت موهای خود نیز کمک کنید.

5- تفاوت میانی را با تفاوت مورب جایگزین کنید:

راه دیگر برای اینکه موهایتان حجم بیشتری داشته باشد و پرتر به نظر برسد این است که مدل موهایتان را عوض کنید، مثلا به جای باز کردن، موهایتان را به یک طرف شانه کنید، شاید باورتان نشود، اما این روش ساده به آرایش موهایتان کمک می کند. کامل تر تازه تر به نظر برسند

6- موج و حجم به موهای نازک می رسد:

تاب دادن موها همیشه یکی از بهترین راه‌های افزایش حجم به حساب می‌آید، اما از آنجایی که این روش بسیار ساده و در همه جا و هر زمان قابل دسترسی است، حتی می‌توانید با چند دستورالعمل ساده در خانه این کار را انجام دهید، خواهید دید که این روش ساده باعث می‌شود در همه شرایط بسیار کارآمد باشد.

7- از محصولات آرایشی ایمن و استاندارد استفاده کنید:

اگر فکر می کنید محصولات آرایشی برای موهای شما هیچ فایده ای ندارند، در اشتباهید. می توانید از محصولاتی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده کنید تا حجم بیشتری در موهای خود داشته باشید. همچنین می توانید از سایر مکمل های شستشو و کرم های مخصوص شانه زدن استفاده کنید.

۴۷۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا