سلامت خانواده

هفت ترفند شرکت های دخانیات برای فریب مخاطبان خاص – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرنگار MEHR ، شریف تورکمنژاد ، مشاور علمی جمعیت ، در یک کنفرانس خبری در مورد جمعیت توتون و تنباکو ایران ، که به مناسبت هفته ملی دخانیات ، در دفتر مرکزی جمعیت دخانیات برگزار شد ، با استفاده از تکنیک های تبلیغاتی ، روشهای جدیدی از شرکتهای دخانیات را نشان داد.

وی تأکید کرد: این گروه ها به دلیل تأثیر بیشتر و ظرفیت آنها برای تبدیل شدن به مشتری دائمی ، در صدر این شرکت ها قرار دارند.

اولین ترفند ؛ تبلیغات ، تبلیغات ، تبلیغات

Turkmeninejad ادامه داد: از تبلیغات ظاهری در ویترین فروشگاه ها ، کافه ها و کافه ها مخفف خیابان به تبلیغات پنهان در فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی ، موتورها جستجوبرنامه های تلفن همراه و محتوای کودک ؛ با استفاده از این فضاها ، این شرکت ها محصولات خود را جذاب می کنند.

ترفند دوم ؛ بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین

وی افزود: ادغام تبلیغات با فروشگاه های آنلاین باعث شده است که نوجوانان به راحتی محصولات نیکوتین تولید کنند. غالباً بدون دانش والدین و با پوشش های فریبنده.

ترفند سوم ؛ استفاده از نام های تجاری در محصولات غیر توباکو

ترکمنی نژاد خاطرنشان کرد: قرار دادن نام شرکت های دخانیات بر روی عطر ، کلن و سایر کالاهای روزمره باعث می شود ذهن مردم ، به ویژه جوانان ، به برند دخانیات عادت کنند.

ترفند چهارم ؛ تبلیغات از طریق فیلم ، سریال و رویدادهای ورزشی

وی افزود: از حمایت مالی مسابقات فرمول 2 و مسابقات بسکتبال تا حضور سیگار در صحنه های فیلم. دخانیات به طور ضمنی در قالب فرهنگ و سرگرمی تبلیغ می شود.

ترفند پنجم ؛ ایجاد تنوع و طعم در محصولات

وی افزود: اضافه کردن رایحه ، طعم و بسته بندی جذاب برای تحریک کنجکاوی در بزرگسالان و ساده سازی تجربه مصرف است.

ترفند ششم ؛ پرداخت پول برای آزمایش محصولات رایگان

ترکمنخاد گفت ، در برخی از کشورها ، شرکت ها مردم را ترغیب می کنند تا محصولات جدید خود را مصرف کنند و برای بازخورد به آنها پول بدهند.

ترفند هفتم ؛ تولید محصولات شبیه سازی شده برای کودکان

وی گفت: “ساخت شکلات ، آدامس و آب نبات نیکوتین یا نیکوتین ، به طور غیرمستقیم منجر به مصرف دخانیات می شود.” اخیراً کیف های نیکوتین (نیکوت) که بین لثه و لب ، آنها در فضای مجازی از طریق اینستاگرام تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی می فروشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا