سلامت خانواده

هشدار بیمه سلامت به دهک های 6 تا 10 جامعه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، محمدمهدی نشی روز سه شنبه 10 آبان 1403 در نشست خبری که به مناسبت هفته بیمه سلامت در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، گفت: در بحث سالمندان تصمیم بیمه سلامت. این است که به فکر سلامتی این گروه باشد، از همین برای سالمندان بالای 65 سال، خدمات ویژه E در نظر گرفته ایم

وی افزود: طرح بیمه سلامت سالمندان در شورای عالی بیمه در حال بررسی است و پس از تصویب برای تامین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال می شود.

نشی ادامه داد: موضوع مراقبت از سالمندان در منزل نیز در دستور کار بیمه سلامت قرار دارد.

وی به درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: بیمه سلامت برای اینکه در ارائه خدمات درمان ناباروری مشکلی نداشته باشد علاوه بر 750 میلیارد تومان بودجه مصوب 200 میلیارد تومان از منابع سازمان هزینه کرده است.

نشی به مقوله پیشگیری اشاره کرد و گفت: پیشگیری بحث جدیدی در بیمه ها است که برای موفقیت در اجرای برنامه ها و کاهش هزینه های سلامت نیازمند ارتقای سطح سواد سلامت مردم است.

او برای بحث داروساز وی خاطرنشان کرد و افزود: در حال حاضر کل بودجه است. داروساز به شرکت های بیمه داده شد که این رویه تغییر کرد و سهم ارز دارویی از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها به داروخانه ها اختصاص یافت. می بیا.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در حال حاضر 54 هزار موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

نشی ادامه داد: دهک های 6 تا 10 در صورت عدم پرداخت حق بیمه از پوشش خدمات بیمه ای خارج می شوند. تا زمانی که می خواهند دوباره خدمات دریافت کنند، باید سهم بیمه خود را پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا