سلامت خانواده

هشدار؛ از واریز وجه به این سایت ها خودداری کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ سیداحمد موسوی گفت: در پی شکایت و مراجعه شخصی یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، در بررسی ها مشخص شد که شاکی از طریق سایت دوار اقدام به خرید کالا و پس از واریز وجه کرده است. کالای خریداری شده، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و به تلفن وی پاسخ نمی دهد که این امر به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم با هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتای استان منتقل شد.

این افسر پلیس تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به چندین فقره کلاهبرداری با این شگرد در فضای مجازی اعتراف کرد و پس از اصرار شهروندان به پرداخت مبلغ کالای خریداری شده، به انتشار تصاویر اجناس با برندهای معروف در سایت ها و شبکه های اجتماعی اعتراف کرد. امتناع کرده است

موسوی گفت: کلاهبرداران فضای مجازی برای فریب و تشویق کاربران فضای مجازی به خرید از تبلیغات و تبلیغات جعلی مانند فروش کالا با قیمت کمتر از بازار، تحویل رایگان درب منزل و یا عودت کالا به درخواست مشتری در کانال ها و صفحات اجتماعی استفاده می کنند. .

رئیس پلیس فتای زنجان گفت: شهروندان به تبلیغات فریبنده مردم در فضای مجازی توجه نکنند و کلیه کالاهای مستعمل را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های سایبری 096380 اطلاع دهند. یا سایت پلیس با کارشناسان ما در www.Cyberpolice.ir به اشتراک بگذارید.

زمین خواری در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش 8 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: بر اساس این گزارش فردی که اقدام به تصرف غیرمجاز اراضی ملی کرده بود در یکی از روستاهای شهرستان ایجرود شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با حضور کارشناس منابع طبیعی، ماموران از شهرستان زرین آباد به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد 5 هکتار از اراضی ملی به صورت غیرمجاز تصرف شده است.

این افسر انتظامی شهرستان ایجرود بیان کرد: در این رابطه فردی احضار و ضمن اعتراف به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود ارزش اراضی ملی مصادره شده را بر اساس نظر کارشناسان 8 میلیارد ریال عنوان کرد.

کشف کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 55 میلیارد کالای قاچاق در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

سرهنگ حسین بدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در اجرای طرح شبانه روزی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار کالاهای اساسی ضمن کنترل خودروهای عبوری از مسیرهای مواصلاتی محورهای استان به 4 دستگاه خودرو و همچنین وجود انباری از احتکار کالا در شهرستان زنجان خبر دادند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از انبار 82 حلقه حلقه لاستیک خودروهای سنگین و در بازرسی از خودروها مجموعاً 104 هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع و 955 کیلوگرم کشف کردند. مغز فندق خارجی قاچاق کشف شد. کشف شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 55 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه 5 متهم دستگیر و به همراه پرونده های مرتبط به مراجع قضایی معرفی شدند. موارد برای مراحل قانونی

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق کالا از اولویت های این پلیس است و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک با ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره 096300 و یا مرکز اورژانس تماس حاصل نمایند. در این رابطه. به پلیس 110 اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا