اخبار سلامت

هشتمین همایش سلامت معنوی در قم برگزار می شود

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، هشتمین همایش ملی سلامت معنوی اسلامی به همت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با محوریت گروه سلامت معنوی اسلامی و با همکاری نهادها و نهادهای علمی و فرهنگی کشور 11 تا 13 اسفند ماه سال جاری در شهر مقدس قم با عنوان «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه» برگزار می شود.

در این همایش علاوه بر حضور دانشمندانی چون دکتر سید علیرضا مرندی; رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، دکتر فریدون عزیزی؛ چهره ماندگار پزشکی دکتر مهدی گلشنی; استاد سرشناس فیزیک و فلسفه، اساتیدی از حوزه سیاست و مطالعات امنیتی همچون دکتر اصغر افتخاری و دنیای سینما مانند حسین شمقدری نیز حضور خواهند داشت.

محورهای همایش سلامت معنوی 1402 شامل ماهیت، مبانی، شاخص ها، مدل ها و روش شناسی سلامت معنوی در قرآن (همراه با نقد نظریه های رقیب و مخالف)، رابطه سلامت معنوی بنیاد قرآن و عترت و سایر ابعاد است. سلامت، سلامت معنوی بنیاد قرآن و عترت و ابعاد تمدنی، فرهنگی و هنری جامعه. سلامت معنوی بنیاد قرآن، خانواده و فرزند پروری، سلامت معنوی بنیاد قرآن و عترت و نظام آموزشی و تربیتی (با تاکید بر نقش مسجد، مدرسه، حوزه و دانشگاه)، سلامت معنوی بنیاد قرآن و عترت رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، سلامت معنوی بنیاد قرآن و عترت و محیط های بهداشتی و درمانی، راهکار نهادینه سازی سلامت معنوی بنیاد قرآن در سطح جامعه است.

اسکان، خدمات رفاهی و شرکت در همایش ملی سلامت معنوی اسلامی 1402 برای دانشجویان سراسر کشور رایگان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر سوالات خود را به آدرس ایمیل @salamatmanavi2 در تلگرام، سروش، ایتا و بله و یا به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا