سلامت خانواده

هر روز برنده شوید – اقتصاد آنلاین

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش روابط عمومی سپ، اپلیکیشن 724 به عنوان یکی از محصولات کاربردی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در زمینه پرداخت موبایلی، جشنواره بزرگ و جذابی را تحت عنوان “کارت به کارت” برای کاربران خود از امروز (26 اردیبهشت 1403). تهیه کرده است

جشنواره کارت به کارت اپلیکیشن ۷۲۴ تا پایان تیرماه ادامه دارد و کاربران می توانند با «کارت به کارت» شانس خود را برای برنده شدن جوایز متعدد محک بزنند. ما در این جشنواره هر روز یک برنده خوش شانس خواهیم داشت که می تواند با توجه به سقف تراکنش کارت به کارت خود، کیف پول خود را در 724 شارژ کند. پس فرصت را از دست ندهید و محدودیت کارت به کارت روزانه خود را تکمیل کنید. شما ممکن است برنده خوش شانس روزانه ما باشید!

اپلیکیشن ۷۲۴ علاوه بر جوایز روزانه که به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه قرعه کشی می شود و ۷ برنده خوش شانس هفتگی در صفحه اینستاگرام ۷۲۴ اعلام می شود، اپلیکیشن ۷۲۴ جوایز دیگری نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است؛ هر ماه 10 نفر از افراد خوش شانس می توانند برنده جایزه 50 میلیون ریالی جشنواره «کارت به کارت» شوند.

شرایط شرکت در این جشنواره چیست؟

هر کاربر اپلیکیشن ۷۲۴ می تواند هر روز با انجام تراکنش «کارت به کارت» در این جشنواره شرکت کند. بدیهی است که هرچه تعداد کارت به کارت (های) بیشتری در طول روز انجام دهید، شانس بیشتری برای برنده شدن و دریافت جایزه بزرگتر خواهید داشت.

هر روز یک نفر می تواند برنده جایزه (کیف پول شارژ 724) معادل سقف کارت به کارت شود!

گفتنی است سقف کارت به کارت در اپلیکیشن های پرداخت موبایلی 50 میلیون ریال است، بنابراین سقف نهایی جایزه جشنواره 724 به همین میزان خواهد بود.

برای دریافت و دانلود اپلیکیشن 724 می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://trc.metrix.ir/rz4lul/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا