سلامت خانواده

نیروهای اورژانس فرشتگان نجات هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی در مراسم گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ که با حضور وزیر بهداشت در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: نیروهای اورژانس بر بالین مردم حاضر می شوند. در سخت ترین شرایط و ناجی آنها هستند. .

وی خاطره ای از حضور خود در صحنه تصادف ذکر کرد و گفت: یک روز صبح زود زمستان برای گشت زنی در شهر از خانه خارج شدم و به محل تصادف موتورسیکلت رسیدم. وقتی با 911 تماس گرفتم، بیمار مچ پایم را گرفت و التماس کرد که او را تنها نگذارم. احساس مثمر ثمر بودن آنها در سخت ترین شرایط انسانی همیشه برای نیروهای اورژانس وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراگا وی تاکید کرد: احساس سعادت این است که خداوند ما را به فعالیت در مسیر سلامتی و رستگاری انسان ها گماشته است. درست است که کار در اورژانس ممکن است از نظر مالی مفید نباشد، اما حس خوشبختی و پاداش ابدی دارد.

سردار حسینی با تبریک انتخابات ظفر خاندی به عنوان وزیر بهداشت و تجربه ایشان در زمینه جراحی عروق و تروماابراز امیدواری کرد که همکاری های مشترک پلیس و وزارت بهداشت توسعه یابد و با پیشرفت های چشمگیر شاهد کاهش حجم نگران کننده تصادفات رانندگی و آسیب های ناشی از آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا