سلامت خانواده

نکونام: استقلالی ها باید هوشیارتر از همیشه باشند

به گزارش اختازآنلاین به نقل از ایسنا، جواد نکونام درباره دیدار فردا (جمعه) تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ساکت الهامی دوست خوبم تیم خوب و با شخصیتی ساخته است. از نظر فناوری که در هفته های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند. ما هم استقلالی هستیم و در این فصل بازیکنان ما ثابت کرده اند که بسیار فداکار هستند و می جنگند و با تعصب بازی می کنند تا هواداران را خوشحال کنند. تا روز آخر هم نیازمند حمایت بی دریغ و صمیمانه هواداران و پیشکسوتان هستیم و انشاالله بتوانیم محبت های آنها را جبران کنیم.

وی که تجربه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی پس از 24 سال را دارد، گفت: در آن زمان کار خاصی انجام ندادم اما نساجی و شهرستان قائم شهر مستحق صعود به مقام برتر بودند. لیگ. آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من حک شده است و هرگز آن را فراموش نمی کنم، اما در اینجا می خواهم بیشتر درباره استقلال و مخاطبانش صحبت کنم. سه فینال مهم پیش رو داریم که اولین آن فردا است. همه ما اهمیت مسابقه را می دانیم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مهمترین عامل موفقیت، حفظ آرامش و تمرکز روی بازی و تمرین است. همه ما متحد هستیم تا فصل را به پایان برسانیم. این روزها همه ما استقلالی ها باید هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم کسی تلاش کند اتحادیه ما را به هم بزند یا به تیم ما ضربه بزند. ما اکنون در صلح هستیم و این نکته مهمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا